کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تامین زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی نان برنجی در گرو تامین اعتبار است

16 آذر 1398 ساعت 15:50

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: در صورت تخصیص اعتبار می‌توان در زمان کوتاهی زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی نان برنجی را تکمیل کرد.


به گزارش بلاغ بیژن کردستانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ناحیه کارگاهی نان برنجی یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که با جدیت پیگیر اجرای آن هستیم.
وی با بیان اینکه این ناحیه قرار است در شهرک صنعتی فرامان احداث شود، یادآور شد: واحدهای کارگاهی صاحب نام نان برنجی قرار است در زمینه تولید و عرضه نان برنجی در این ناحیه فعالیت داشته باشند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد زیرساخت‌های این ناحیه تکمیل شده است، افزود:  در صورت تامین اعتبار مابقی زیرساخت‌ها نیز به زودی تکمیل خواهد شد.
به گفته کردستانی برای سال جاری پنج میلیارد ریال برای این ناحیه کارگاهی مصوب شده که اگر تخصیص یابد می‌توان زیرساخت‌های برق و گاز ناحیه را تکمیل کرد.
وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل زیرساخت‌ها می‌توان زمین‌های این‌ناحیه را در اختیار متقاضیان قرار داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تاکید کرد: از این رو شهرک صنعتی فرامان برای این منظور تعیین شده که در مسیر تردد مسافران باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408501

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408501/تامین-زیرساخت-های-ناحیه-کارگاهی-نان-برنجی-گرو-اعتبار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com