تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۴۹۱
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران از راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (129) با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای، تلفنی، حقوقی و کیفری رایگان دراستان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، محمدعلی کریمی‌مله  معاون آمار و فناوری اطلاعات  مازندران از راه اندازی مرکز ارتباطات  مردمی قوه قضاییه (۱۲۹) با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای، تلفنی، حقوقی و کیفری رایگان  در استان خبر داد و گفت: با توجه به کشوری شدن شماره ۱۲۹ با پشتیبانی  مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه؛ استان مازندران نیز به استان‌های مشمول طرح پیوست و از ۱۲ آذرماه در استان  تلفن گویای ۱۲۹ راه‌اندازی شد.
وی هدف از این اقدام را تسهیل ارتباط مردم  با قوه قضاییه اعلام کرد و افزود: ارتباط  با کارشناسان حقوقی، محاسبه مهریه و دریافت برخی از خدمات الکترونیک قضایی از جمله امکانات این تلفن گویاست.
معاون آمار و فناوری اطلاعات  مازندران اظهار کرد: مطرح کردن هر گونه  انتقاد و پیشنهاد، تقدیر یا انتقاد از کارکنان قوه قضاییه و آشنایی با مطالب حقوقی  از دیگر خدماتی  است که از طریق این تلفن گویا می‌توان به آن دست یافت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰