تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۴۸۵
یک شرکت انگلیسی قابلیتی موسوم به راه‌های اصلی را به خدمات نقشه خود اضافه کرده تا افرادی که به دنبال یافتن راه های ایمن در شب هستند، به این هدف خود برسند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازیاهونیوز، شرکت سیتی مپر با ارائه خدمات راه های اصلی به افرادی که دوست دارند در شب از راه های شلوغ گذر کنند، به آنها امکان می دهد تا امنیت خود را حفظ کنند.
این به روزرسانی این هفته برای نسخه آی اواس برنامه سیتی مپر عرضه شده و هفته قبل برای نسخه اندرویدی آن به بازار آمده بود. خدمات مسیریابی امن سیتی مپر هم اکنون در شهرهای لندن، منچستر و بیرمنگام در دسترس است.

 
تغییر مذکور بعد از آن صورت گرفت که کاربران مونث توئیتر به طور مکرر از مدیران برنامه سیتی مپر خواستند تا از مسیریابی شبانه در جاده ها و خیابان های خلوت خودداری کرده و مسیرهای شلوغ و امن بدون مزاحم را به آنها پیشنهاد دهند.
سیتی مپر برای رسیدن به مقصد سه نوع مسیر را به افراد پیشنهاد می‌دهد که شامل مسیرهای حمل و نقل عمومی، تاکسی های خصوصی و پیاده روی است. الگوریتم پیشنهادی سفرهای سیتی مپر معمولا مبتنی بر یافتن خلوت ترین و سریع ترین مسیر است که در شب می تواند خطراتی را برای افراد ایجاد کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴