تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۴۰۸۴۷۱
مردم ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه نکا در شب وفات حضرت معصومه(س) بار دیگر با شهیدی از تبار خوبان و از نسل پاکی‌ها تجدید بیعت و وداع کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ شاید بارها و بارها شنیده‌ایم که در شب و روزهایی که ما در آرامش گذران عمر می‌کنیم؛ عده‌ای جان برکف برای حفاظت از این آب و خاک جان خود را در دستان خود گرفته و در مرزهای مختلف برای امنیت ما تلاش می‌کنند.
و اکنون شهید " یاسر سپیدرو" یکی از همان جان برکفان سبزپوش نیروی انتظامی است که با گذشتن از جان شیرینش برای حفظ امنیت، پر پر شد تا من و شما در امنیت باشیم.
برای همه ما حفظ جان مهمترین و اصلی‌ترین مسأله است و اگر بخواهند جان ما را با همه مادیات معامله کنند؛ قبول نخواهیم کرد؛ اما این جوانان با وجود همه تعلقات دنیوی و دارا بودن خانواده و دلبستگی‌های مختلف از خود گذشتند تا امنیت همچون همیشه برقرار باشد.

 
در برابر عظمت کار شهید " یاسر سپیدرو" و سپیدروهای دیگر و هزاران شهید کشور عزیزمان ایران؛ دیگر قلم را یارای نوشتن نیست و تنها می‌توان به نگارشی اندک بسنده کرد و در برابر این عظمت ایثار سکوت کرد.

 
شهدا با شهادت به فوز عظیم الهی رسیدند
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: شهدا با شهادت به فوز عظیم الهی رسیدند و در نزد خداوند روزی می‌خورند.
سردار سامان کریمی اظهار کرد: ایثارگری شهدا و شهادت شهدا یکی از دستاوردهای انقلاب ماست که باید برای نسل جدید تبیین شود.
وی افزود: هر انسانی مرگ را خواهد چشید؛ اما شهدا زنده هستند و روزی در نزد خداوند دارند.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: افرادی که ولایتمدار هستند بعد از مرگ هم در راه ولایت هستند و آنانی که آرزوی شهادت دارند در ان دنیا مزه شهادت خواهند چشید.
کریمی اضافه کرد: در طول انقلاب چهل ساله خود، شهدایی برومند تقدیم انقلاب کردیم که از جان شیرین خود گذشتند؛ آنچه اتفاق افتاد این عده قلیل شهدا و صداقتی که در ایستادگی به خرج دادند؛ موجب استوارتر شدن ما و موجب خواری دشمنان شدند.
وی ادامه داد: دشمنان از دشمنی با ما از اول انقلاب تاکنون برنتابید و دشمنی‌های مختلفی بر ما وارد کردند و اگر چه دشمن ما از نظر تجهیزات و فیزیکی قوی‌‌تر بود؛ اما صداقت و پاکی فرزندان ما موجب پیروزی شد.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آنچه باعث شد ما به چهل سالگی برسیم، صداقت و اخلاص ما به عنوان عالی‌ترین مصداق در دنیا است.
وی افزود: متاسفانه فتنه‌های مختلف علیه انقلاب از ابتدای انقلاب و از سال 88 تاکنون  بیشتر از قبل ادامه دارد و افرادی ناجوانمردانه وارد شدند و پایه‌های انقلاب را نشانه رفتند و لذا باید ایستادگی کرد.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت:  در طول دوران مختلف انقلاب، ملت بصیر ما ایستادند و مقاومت کردند و اکنون بالندگی ما در گرو همان بصیرت و هوشیاری است.

 
به گزارش فارس، شهید " یاسر سپیدرو" از دلاورمردان نیروی انتظامی در خوزستان بود که در درگیری با اشرار در شهرستان شادگان به شهادت رسید و به خیل شهدای نکا پیوست.
این شهید جوان نکایی از اهالی روستای چناربن نکا است که دو عموی ایشان هم از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا در پی تیراندازی فردی مسلح در شهرستان شادگان یکی از ماموران نیروی انتظامی پس از مجروح شدن و انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
بنابر این گزارش، حین استقرار واحد گشت کلانتری 11 مرکزی در میدان اصلی شهر یک نفر مسلح به سوی آنان تیراندازی که بر اثر آن استوار یکم «سپید رو» به شدت مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 
مراسم تشییع شهید " سپیدرو" شنبه 16 آذر ماه 9 صبح از روبروی کلانتری 11 نکا اغاز و با مشایعت در بلوار ولایت به زادگاهش روستای چناربن منتقل و خاکسپاری می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴