تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۴۰۵
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از نخست‌وزیر پرتغال خواست که به کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بپیوندد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به پرتغال سفر کرده، در دیدار با نخسست‌وزیر این کشور هم اظهارات ضد ایرانی خود را تکرار کرد.
به نوشته وبگاه «عروتص شوع» نتانیاهو طی دیدار با «آنتونیو کاستا» نخست‌وزیر پرتغال در دفتر کارش در لیسبون، بر لزوم افزایش فشار جهانی بر ایران تاکید کرد.
وی همچنین از پرتغال خواست تا به کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران بپیوندد.
دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» بعد از خروج از برجام سیاستی موسوم به «فشار حداکثری» را علیه ایران در پیش گرفته و اقداماتی تحریک‌آمیز مانند قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً تروریستی، اعزم یک ناوگروه، چند بمب‌افکن بی‌-۵۲ و چند جنگنده اف-۲۲ به منطقه و افزایش تحریم‌ها روی آورده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این نیز با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در پرتغال دیدار کرده و گفته بود: «رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ سیاست دائمی فشار علیه ایران را به کار گرفته است. با وجود این، ایران هنوز به دنبال حمله به ما از نقاط زیادی در منطقه است و ما همواره به دنبال مقابله با این تجاوزگری هستیم. آمریکا در چالش نقش کلیدی دارد».
«مایک پامپئو» هم در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با دخالت در مسائل داخلی ایران از اغتشاشات در ایران حمایت کرد. (جزئیات بیشتر)
او گفت: «من با رئیس‌جمهور در لندن بودم. در آنجا درباره اینگه چگونه می‌توان با وجود تظاهرات‌های ضد ایرانی در بغداد، بیروت و در داخل خود ایران در منطقه ثبات ایجاد کرد رایزنی کردیم.»

نتانیاهو و کاستا
 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما