کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه فدراسیون بسکتبال برای اجرای ویدیو چک در تمام دیدارهای لیگ

15 آذر 1398 ساعت 12:00

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: به دنبال راه اندازی سیستم ویدیو چک در تمام شهرهای میزبان لیگ برتر هستیم.


به گزارش بلاغ پیام سیفی‌زاده در مورد اعتراض شدید بازیکن قزوین به داور در دیدار با نیروی زمینی اظهار داشت: داور قاضی میدان است و هر تصمیمی که می‌گیرد، باید اجرا شود. اگر بازیکنان و کادر فنی اعتراض دارند، می‌توانند به روش بهتری انجام دهند؛ نه اینکه فحاشی کنند.
وی ادامه داد: به این موضوعات حتما رسیدگی می‌کنیم و اگر کار فرهنگی بیشتری صورت بگیرد، حتما وضعیت اصلاح خواهد شد.
وی در مورد اینکه در بازی های تهران از ویدیو چک استفاده می‌شود و آیا بنا دارید به شهرهای دیگر هم این سیستم را ببرید، گفت: خوشبختانه این سیستم ساخت داخل است و امیدواریم در تمام استان‌ها بتوانیم راه اندازی کنیم. متاسفانه برخی استان‌ها امکانات و فضاهای محدودی دارند و ابتدا باید زیرساخت‌ها بهبود پیدا کنند.
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون در خصوص سالن افراسیابی و اینکه وضعیت واگذاری آن به این رشته به کجا رسید، اظهار داشت: بسکتبال به عنوان اولین رشته تیمی به المپیک رفته و خواهش می‌کنیم که آنجا در اختیار ما قرار دهند. اگر بازی‌ها در مرکز شهر برگزار شود، تماشاگران بیشتری در سالن حضور پیدا خواهند کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408395

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408395/برنامه-فدراسیون-بسکتبال-اجرای-ویدیو-چک-تمام-دیدارهای-لیگ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com