استاندار کردستان در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده 11 جانباخته سقزی، این ضایعه بزرگ را به خانواده‌های آنان و مردم سقز تسلیت گفت و روز جمعه را عزای عمومی در استان اعلام کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ بهمن مرادنیا در پیامی جانباختن جمعی از همشهریان سقزی بر اثر انفجار گاز در تالار عروسی را تسلیت گفت که متن پیام وی در زیر می‌آید.
انا لله وانا الیه راجعون
حادثه دردناک پنجشنبه شب چهاردهم آذرماه در شهرستان سقز که منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان در آن شهرستان شد، بدون شک یکی از تلخ‌ترین حوادث چند سال اخیر بە شمار می‌رود.
ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدیده جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه دلخراش، روز پانزدهم آذرماه ۹٨ را در استان عزای عمومی اعلام می‌کنم. و به همه مراکز درمانی تاکید می‌شود که تمام تلاش خود را برای مداوای مصدومان بکار بگیرند و لازم است تمام ابعاد قضیه توسط ارگان‌ها و نهادهای ذیربط بررسی و علت روی دادن این حادثه دردناک به اطلاع عموم مردم عزیز استان برسد.
از درگاه خداوند سبحان برای همه جانباختگان غفران الهی و برای مصدومان طلب شفای عاجل دارم.
به گزارش فارس؛ ساعت حدود 10 پنجشنبه‌شب تالار عروسی «مانگه‌شه‌و» شهر سقز دچار یک حادثه انفجار گاز و آتش‌سوزی شد.
در این حادثه که بر اثر انفجار کپسول گاز مایع رخ داد، 11 نفر جان خود را از دست دادند که 5 نفر آن کودک، 5 زن و یک مرد هستند.
42 نفر دیگر هم در این حادثه ناگوار مجروح شده‌اند که حال سه نفر از آنان وخیم است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴