کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتظار کشاورزان اصفهان رعایت قانون است/ کاش هزینه دریوزگی مقابل غرب را به کشاورزان تخصیص می‌دادیم

14 آذر 1398 ساعت 16:10

معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: کشاورزان اصفهانی انتظارات طبیعی دارند که اول اجرای قانون، دوم عدم تبعیض و سوم عمل به وعده‌هاست.


به گزارش بلاغ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه چهارشنبه در دیدار رئیس قوه قضائیه با نمایندگان تشکل‌های کشاورزی استان اصفهان پس از شنیدن سخنان نمایندگان کشاورزان اظهار داشت: باتمام وجودم دست یکایک شما را می‌بوسم و بر این بوسیدن افتخار می‌کنم.
معاون اول قوه قضائیه افزود: استقلال کشور بدون توجه به کشاورزی و تولید کشاورزان کشور اگر غیر ممکن نباشد، بسیار سخت خواهد بود و عزت ملت با توجه به کشاورزی کامل می‌شود.
وی تصریح کرد: اگر رفت و آمدها برای دریوزگی مقابل غرب را به کشاورزان تخصیص داده بودیم، لازم نبود که اکنون دست‌مان را برای دریافت گندم و جو دراز کنیم و طبیعی است که در این شرایط آن‌ها هم به ما کج‌دهنی کنند.
وی افزود: کشاورزان اصفهانی انتظارات طبیعی دارند که اول اجرای قانون، دوم عدم تبعیض و سوم عمل به وعده‌هاست.
اژه‌ای تصریح کرد: به عنوان یک کشاورز زاده عرق شرم از پیشانی باید بریزم که نتوانستیم در گام اول در ابعاد مختلف به این موضوع توجه کنیم و امید است در گام دوم به این مسائل توجه شود.
معاون اول قوه قضائیه مطرح کرد: مسائلی که امروز مطرح شد بخشی مربوط به کل کشور است و برخی هم مربوط به استان اصفهان است و هرکدام یک بخش و مسائلی را دارند و به یک باره هم نمی‌توان به همه آن‌ها پاسخ‌ داد؛ پیشنهاد می‌کنم خودتان بررسی کنید و مسائل و مشکلات استان را دسته بندی و اولویت بندی کنید تا به ترتیب پیگیری شوید.
وی به رئیس قوه پیشنهاد داد: یک گروه برای بررسی مسائلی که به چند استان مجاور و اصفهان مربوط است، ابلاغ و مأموریت و همچنین اختیار دهید تا بتوانند مسائل قضایی مربوط به این چند استان را پیگیری و در جهت رفع آن‌ها قدم بردارد.
اژه‌ای ادامه داد: این افراد کشاورزان زحمتکشی هستند که پا و پول آمدن تا اینجا را داشتند ولی کشاورزانی هم هستند که پا و توان حضور به این جلسات را ندارند و باید هم بدانیم که همه مشکلات از طریق این قوه قابل پیگیری نیست و دولت هم باید کمک کند و ما هم می‌توانیم برای پیگیری این مسائل کمک کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408345

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408345/انتظار-کشاورزان-اصفهان-رعایت-قانون-کاش-هزینه-دریوزگی-مقابل-غرب-تخصیص-می-دادیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com