معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: کشاورزان اصفهانی انتظارات طبیعی دارند که اول اجرای قانون، دوم عدم تبعیض و سوم عمل به وعده‌هاست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه چهارشنبه در دیدار رئیس قوه قضائیه با نمایندگان تشکل‌های کشاورزی استان اصفهان پس از شنیدن سخنان نمایندگان کشاورزان اظهار داشت: باتمام وجودم دست یکایک شما را می‌بوسم و بر این بوسیدن افتخار می‌کنم.
معاون اول قوه قضائیه افزود: استقلال کشور بدون توجه به کشاورزی و تولید کشاورزان کشور اگر غیر ممکن نباشد، بسیار سخت خواهد بود و عزت ملت با توجه به کشاورزی کامل می‌شود.
وی تصریح کرد: اگر رفت و آمدها برای دریوزگی مقابل غرب را به کشاورزان تخصیص داده بودیم، لازم نبود که اکنون دست‌مان را برای دریافت گندم و جو دراز کنیم و طبیعی است که در این شرایط آن‌ها هم به ما کج‌دهنی کنند.
وی افزود: کشاورزان اصفهانی انتظارات طبیعی دارند که اول اجرای قانون، دوم عدم تبعیض و سوم عمل به وعده‌هاست.
اژه‌ای تصریح کرد: به عنوان یک کشاورز زاده عرق شرم از پیشانی باید بریزم که نتوانستیم در گام اول در ابعاد مختلف به این موضوع توجه کنیم و امید است در گام دوم به این مسائل توجه شود.
معاون اول قوه قضائیه مطرح کرد: مسائلی که امروز مطرح شد بخشی مربوط به کل کشور است و برخی هم مربوط به استان اصفهان است و هرکدام یک بخش و مسائلی را دارند و به یک باره هم نمی‌توان به همه آن‌ها پاسخ‌ داد؛ پیشنهاد می‌کنم خودتان بررسی کنید و مسائل و مشکلات استان را دسته بندی و اولویت بندی کنید تا به ترتیب پیگیری شوید.
وی به رئیس قوه پیشنهاد داد: یک گروه برای بررسی مسائلی که به چند استان مجاور و اصفهان مربوط است، ابلاغ و مأموریت و همچنین اختیار دهید تا بتوانند مسائل قضایی مربوط به این چند استان را پیگیری و در جهت رفع آن‌ها قدم بردارد.
اژه‌ای ادامه داد: این افراد کشاورزان زحمتکشی هستند که پا و پول آمدن تا اینجا را داشتند ولی کشاورزانی هم هستند که پا و توان حضور به این جلسات را ندارند و باید هم بدانیم که همه مشکلات از طریق این قوه قابل پیگیری نیست و دولت هم باید کمک کند و ما هم می‌توانیم برای پیگیری این مسائل کمک کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰