کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص بودجه ملی برای تسریع ساخت پارک موزه دفاع مقدس

14 آذر 1398 ساعت 15:20

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از اختصاص بودجه ملی برای تسریع ساخت پارک موزه دفاع مقدس خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان در نشست بررسی روند احداث پارک موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه پارک موزه دفاع مقدس دارای ردیف و بودجه ملی است خاطر نشان کرد باید نسبت به تسریع در ساخت این پروژه مهم اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود:کمبود مالی و نقدینگی از جمله مسائل طولانی شدن روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ساری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران  اظهار کرد:همه وظیفه داریم رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را حفظ کنیم و این فرهنگ را به نسل‌های مختلف انتقال دهیم و پارک موزه مختص فرد خاصی نیست و مختص همه ملت ایران است پارک موزه دفاع مقدس در ساری در دست ساخت است و تمامی دستگاه‌ها برای سرانجام رساندن آن دغدغه دارند.

رازجویان یادآور شد :کمبود مالی و نقدینگی از جمله مشکلات طولانی شدن ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است و باید نسبت به تغییر کاربری اراضی محدوده حاشیه پارک موزه که مورد استفاده نیست اقدام شود تا مردم از سرگردانی خارج شوند.

وی گفت: پارک موزه مقدس برای تغییر کاربری اراضی محدوده حاشیه نیازمند استعلام شهرداری ندارد و می‌تواند نسبت به خرید اراضی حریم نیز اقدام کند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408339

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408339/اختصاص-بودجه-ملی-تسریع-ساخت-پارک-موزه-دفاع-مقدس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com