تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۳۳۵
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: طرح هر مسجد یک حقوق‌دان رسما در استان آغاز شد و محدود به زمان خاصی نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در مراسم افتتاحیه این طرح در ساری اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی از زمان تصدی بر قوه قضاییه بر آگاهی بخشی و ارتقای دانش حقوقی مردم اهتمام ویژه داشته و طرح های تحول خاصی را نیز در این راستا ابلاغ کرده‌اند که یکی از این طرح ها، "هر مسجد یک حقوق‌دان" بوده است.

رئیس کل دادگستری مازندران هدف از اجرای این طرح را آگاهی بخشی به مردم عنوان کرد و افزود: بی اطلاعی مردم از مسائل حقوقی موجب می‌شود از حقوق بحق خود غافل بمانند و متضرر شوند.

 اکبری تاکید کرد: کارکنان دستگاه قضایی استان، وکلا، کارشناسان و فارغ التحصیلان حقوق می‌توانند در این طرح مشارکت کنند و نسبت به افزایش سطح دانش حقوقی مردم اهتمام داشته باشند.

رئیس شورای قضایی استان مازندران، طرح هر مسجد یک حقوقدان را محدود به زمان خاصی ندانست و گفت: بناست همواره از ظرفیت حقوق‌دانان استان استفاده شود و در این راستا، بهترین مکان برای ارائه مشاوره حقوقی و قضایی، مساجد هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کمک سازمان بسیج حقوقدانان استان، این طرح را رسما آغاز کرده و از این پس به صورت منظم در مسجد همه حوزه‌های قضایی استان برگزار خواهد شد.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴