سرمربی نساجی مازندران گفت: نساجی باتوجه به فوتبالی که بازی می‌کند اما نتیجه لازم را کسب نکرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی نساجی و سپاهان با بیان اینکه فردا با تیمی بازی داریم که در این فصل و فصل گذشته نتایج خوبی گرفته و به ثبات فنی خوبی رسیده است، اظهار کرد: امسال هم سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌تواند باشد، از آن سو نساجی هم به گواه کارشناسان فوتبال خوبی بازی می‌کند، ما با توجه به فوتبالی که بازی می‌کنیم اما نتیجه لازم را کسب نکردیم، جایگاه خوبی نداریم ولی آن چیزی که ما را به آینده امیدوار می‌کند، انگیزه بازیکنان ماست.
وی با اشاره به اینکه احساس می‌کردم عدم نتیجه‌گیری ما باعث افت روحیه بازیکنان ما شود اما مقابل استقلال دیدید که بنا به آمار و فوتبالی که بازی کردیم،افزود: بچه‌های ما به‌خوبی توانستند استقلال را مدیریت کنند اما نیاز داریم روی یکسری از جزئیات تمرکز بیشتری داشته باشیم، استقلال در نیمه اول دو کرنر زد که در یکی‌ از آنها به گل رسید و این زیبنده ما نیست.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اعلام اینکه در ایجاد کردن موقعیت‌ها خوب هستیم و اگر بچه‌ها به خودباوری برسند، قطعاً توپ‌های سخت‌تر از این را به گل تبدیل می‌کنیم،گفت: امیدوارم فوتبال روی خوبش را به ما نشان دهد تا شرمنده هواداران‌مان نشویم و بتوانیم همان فوتبال مالکانه را ارائه دهیم، همه تیم‌ها دست‌شان در هفته یازدهم به بعد رو شده، تیمی که توان اجرایی و تمرکز بهتری داشته باشد، می‌تواند با دست پر میدان را ترک کند، هواداران هم مردانه پشت ما ایستادند و شرایط ما را درک کردند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر روند گل نزدن‌های نساجی افزود: اگر بازیکنان خودخواهی کنند شدیداً با آنها برخورد می‌شود، یکی دو مورد در بازی‌های قبل این اتفاق افتاد و برخورد لازم انجام شد، متاسفانه همه چیز دست به دست هم می‌دهد، شما وقتی در آستانه دهانه دروازه قرار می‌گیرید و به گل نمی‌رسید، بر آمادگی روانی و بدنی بازیکن اثر منفی می‌گذارد، سعی کردیم بچه‌ها را به تمرکز لازم برسانیم که بدون هیچ استرسی ضربات نهایی را وارد دروازه کنیم.
مهاجری با بین  اینکه ما موقعیت‌های سخت‌تر از این را تبدیل به گل کردیم، بازی با نفت مسجدسلیمان، فولاد، استقلال و نفت آبادان هم متاسفانه توپ‌های وارد دروازه نشد،ادامه داد: نساجی هیچ‌وقت چهره یک تیمی که بخواهد امتیاز بدهد را نداشت، آن‌چیزی که ما را می‌تواند امیدوار نگه دارد این است که ما بتوانیم این فوتبال را برای بچه‌های‌مان حفظ کنیم.
سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: محمدمهدی نظری را به‌دلیل مصدومیت نداریم ولی بقیه بازیکنان ما در آمادگی کامل به‌سر می‌برند.
خبرنگاری به مهاجری گفت: بسیاری از مربیان در کنفرانس‌های خبری حضور پیدا نمی‌کنند و به‌راحتی بهانه می‌آورند، امروز قلعه‌نویی جداگانه به مازندران سفر کرده بود و در اینجا حضور داشت اما به بهانه اینکه تیم سپاهان به مازندران نرسید در کنفرانس شرکت نکرد.
مهاجری در این‌خصوص عنوان کرد: یکی از مولفه‌های فوتبال حرفه‌ای مربیان روز قبل از برگزاری مسابقه مکلفند که در کنفرانس خبری حضور پیدا کنند، فدراسیون باید در این زمینه جدی‌تر ورود پیدا کند، برخی از مواقع جابه‌جا شدن زمان پرواز و یا صعب‌العبور بودن مسیر برخی از شهرها باعث لغو شدن کنفرانس می‌شود؛ ما هم امروز به احتران تیم سپاهان کنفرانس را دیرتر برگزار کردیم اما باز هم آنها نرسیدند.
وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص میدان ندادن به برخی بازیکنان جوان گفت: ما دو گلر جوان داریم که به اندازه کافی بازی کردند، محمدعرفان معصومی، رحمان جعفری، علی شجاعی و رضا دهقانی به‌عنوان بازیکنان جوان بازی نیز بازی کردند، هیچ تیمی به اندازه تیم ما از زیر ۲۳ سال استفاده نکرده و این نشان می‌دهد که ما جوانان بها می‌دهیم، در برخی پست‌ها قدرت ریسک ما کمتر است، کیفیت بازیکن هم شرط است و صرف اینکه جوان هستند و باید بازی کنند این حرف درستی نیست، بلکه بازیکن هم باید خودش را به آن حد برساند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰