تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۷۵
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور گفت: در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ با شبیه سازی منطقه پدافندی جنوب شرق کشور، دفاع از اماکن راهبردی این منطقه تمرین شد که تمرین مفید و موفقی بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور از سایت های راداری، موشکی و سامانه های فرماندهی و کنترل و اطلاعات و شناسایی این منطقه بازدید کرد.
وی در این بازدید در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور با اشاره به اهمیت راهبردی این منطقه، گفت: منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و اماکن حساس و حیاتی که در این بخش از کشور وجود دارد اهمیت دفاعی و پدافندی ویژه‌ای دارند و همین امر وظیفه ما را برای هوشیاری و آمادگی بیشتر می‌کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸، افزود: در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ با شبیه سازی منطقه پدافندی جنوب شرق کشور، دفاع از اماکن راهبردی این منطقه تمرین شد که به یاری خدا و با تلاش کارکنان جان برکف پدافند هوایی تمرین مفید و موفقی بود.
امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهدای خلیج فارس با حضور در قرارگاه سربازی نمازخانه بازسازی شده حضرت علی اکبر (ع) را افتتاح  و پس از اقامه نماز ظهر و عصر با کارکنان وظیفه دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.
وی در ادامه  از سامانه فکور، گردان مختلط، سایت موشکی  S200  و سایت‌های راداری گنو و فاشا بازدید کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴