رییس فدراسیون تیر و کمان گفت: همچنین شانس کسب سهمیه تیمی برای تیر و کمان در مسابقات جهانی آلمان وجود دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازوزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار گفت: مسابقات قهرمانی آسیا یکی از چهار مسابقه مهم ما در طول سال است که خوشبختانه نتایج به نسبت خوبی گرفتیم و اگر خوش شانس بودیم، می توانستیم بهتر هم ظاهر شویم.
رییس فدراسیون تیر و کمان ادامه داد: در کامپوند تیمی سوم شدیم که متاسفانه این رشته دیگر المپیکی نیست. در ریکرو مردان و زنان فقط سه سهمیه انفرادی توزیع شد که از هر کشور فقط یک نفر می توانست مجوز ورود به المپیک را بگیرد. خوشبختانه میلاد وزیری با کسب عنوان سوم المپیکی شد و زهرا نعمتی با قرعه بد به نفر اول مسابقات برخورد کرد و با نتیجه نزدیک 6 بر 4 مغلوب شد.
وی افزود: 8 کشور برتر جهان قبلا در مسابقات جهانی هلند در هر دو قسمت مردان و زنان قبلا کسب سهمیه تیمی کرده اند و در مسابقات جهانی آلمان که سال آینده برگزار خواهد شد 3 تیم دیگر جواز حضور در المپیک توکیو 2020 را کسب می کنند. اگر بتوانیم اردوهای تدارکاتی و حمایت لازم را داشته باشیم، احتمال کسب سهمیه برای ایران هم وجود دارد.
شعبانی بهار در پایان تاکید کرد: ما همه شرایط خاص مملکت و تحریم های ناعادلانه را می دانیم اما حمایت از فدراسیون های المپیکی برای رسیدن به موفقت بسیار مهم است. رشته تیر و کمان پخش زنده و حمایت مالی اسپانسرها را ندارد و فقط با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و با حداقل ها توانستیم سهمیه المپیک بگیریم. امیدواریم توجهات به این رشته المپیکی بیشتر از قبل شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴