مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چه کسی گفته استراماچونی می‌خواهد به تیم ملی برود و اصلا چه کسی این خبر را اعلام یا تأیید کرده است؟
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ امیر حسین فتحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در خصوص شکایت این باشگاه از محمد حسین زاهدی‌فر اظهار داشت: روز گذشته از داور بازی با سپاهان شکایت کردیم چون اعتقاد دارم حق تیم استقلال خورده شده است. پنالتی واضح استقلال در آن بازی گرفته نشد و فکر می‌کنم توضیح دادن درباره آن صحنه گزافه‌گویی است.
وی در خصوص شایعه حضور استراماچونی در تیم ملی و مباحثی که در این زمینه مطرح شده است، گفت: اولین بار است چنین مسئله‌ای را می‌شنوم.  چه کسی گفته آقای استراماچونی می‌خواهد به تیم ملی برود؟ اصلا چه کسی این خبر را اعلام کرده است؟ چه کسی این خبر را تائید کرده است؟ اطلاعی از این موضوعات ندارم و هیچ صحبتی در این زمینه نه با من و نه با همکارانم نشده است. 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شایعه مذاکره این باشگاه با سرجینیو مهاجم اوراواردز ژاپن، تصریح کرد: این هم از آن شایعات است. همانطور که قبلا اعلام کردم و باز هم تاکید می‌کنم، با سرمربی تیم در این زمینه هماهنگ هستیم و به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات در زمینه جذب بازیکن خارجی اقدام می‌کنیم. این مبحث برای امروز و دیروز نیست و 2-3 ماه است که در حال جمع بندی با سرمربی تیم برای اضافه شدن بازیکن به تیم هستیم. اخباری که در خصوص حضور فلان بازیکن و فلان مهاجم در استقلال مطرح می‌شود رسمی نیست و هواداران به آن توجه نکنند. متاسفانه بعضی مواقع اسامی برای حضور در استقلال مطرح می‌شود که از شنیدن نام آنها تعجب می‌کنم.
فتحی در خصوص آخرین وضعیت محمد بلبلی و اینکه آیا کمیته استیناف در خصوص بخشش این بازیکن تصمیم جدیدی گرفته است یا خیر گفت: در خصوص این بازیکن در کمیته استیناف صحبت کردیم و بعد از آن هنوز صحبت جدیدی صورت نگرفته است. کمیته استیناف هم چیزی در این زمینه به ما اعلام نکرده است.
وی در خصوص لیست ورود و خروج باشگاه استقلال در نیم فصل دوم، خاطرنشان کرد: در این زمینه هنوز با سرمربی تیم صحبت نکردم. همانطور که در مورد بازیکن جدید باید منتظر فصل نقل و انتقالات باشیم در مورد بقیه موارد هم باید منتظر آغاز فصل نقل و انتقالات بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما