کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف به مردم می‌گویم

12 آذر 1398 ساعت 15:20

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تاکید کرد که هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف به مردم خواهد گفت.



به گزارش بلاغ وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی پس از حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام در انتخابات دوره یازدهم مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پذیرش مسؤلیت تعهدآور است، گفت: مقام معظم رهبری نگاهی تیزبینانه و هوشمندانه‌ای دارند چرا که ایشان پیش از این هم فرموده بودند گذشته مجلس باید جوان و انقلابی باشد که در این دو کلمه، معانی و تعبیرهای بسیار زیادی نهفته است. 
وی افزود: وقتی مجلس جوان شکل بگیرد، تحرک و پویایی و آرمانگرایی در آن کاملاً واضح و مشهود خواهد بود، ضمن اینکه این مجلس براساس باورهای مردم و خواسته‌ها و نیازهای آنها حرکت خواهد کرد. 
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: مجلسی که شاخص‌های انقلابی‌گری دارد، با مردم صادق بوده و به اهداف و آرمانهای آن پایبند است و بر همین اساس هم نمایندگان انقلابی به آن ورود خواهند کرد. 
عزیزی گفت: مجلس برآمده از نمایندگان انقلابی در عمل نشان می‌دهد که به شاخص‌های توسعه کشور توجه کرده و به دنبال پویایی آن است و بر همین اساس هم برنامه‌ریزی مدونی انجام می‌دهد. 
وی تصریح کرد: نامزد انقلابی مجلس خود را اسیر و آلوده مافیای سیاسی و اقتصادی نکرده و با جریانات زد و بند نخواهد کرد. 
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی درباره اعلام شفاف هزینه‌های انتخاباتی‌اش افزود: من حتماً این کار را خواهم کرد، ضمن اینکه از مردم می‌خواهم که به نامزدهایی که در انتخابات ریخت و پاش انجام می‌دهند و هزینه‌های گزاف دارند رأی ندهند. 
وی افزود: ریخت و پاش نامزدهای انتخاباتی از سوی نامزدها از طرف افرادی صورت می‌گیرد که از قبل انتخابات، اعتبار مردم را فروخته‌اند ضمن اینکه این افراد خود را به لابی‌های اقتصادی و سوءاستفاده‌گران فروخته‌ و  وقتی وارد مجلس شوند برای مردم کار نکرده و دراختیار گروه‌های سوءاستفاده‌گر هستند. 
وی خطاب به مردم گفت: مردم باید به سمت تحقیق و جست‌وجوی نامزدهایی بروند که سوابق سیاسی و اقتصادی آنها روشن بوده و به این افراد رأی دهند، مهم نیست که چهره آنان مشهور باش یا نباشد، مردم وظیفه دارند افراد سالم را از بین اسامی نامزدها استخراج کرده و به آنها رأی دهند. 
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی درباره ضعف مجلس دهم گفت: این مجلس با مردم فاصله زیادی داشت، ضمن اینکه مجلس دهم وامدار گروه‌ها، افراد و بنگاه‌های اقتصادی بود، هر چند که افراد معدودی در این مجلس بودند که تلاش می کردند آن را از مسیری که ذکر کردم خارج کنند و به مسیر انقلاب اسلامی بازگردانند ولی خیلی موفق نشدند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408168

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408168/هزینه-های-انتخاباتی-ام-شفاف-مردم-می-گویم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com