تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۵۲
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روی کار آمدن ترامپ نعمت بزرگی برای ایران بود، چراکه چهره و ماهیت پلید آمریکائی برای جهانیان نمایان کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف  در همایش رسانه انقلابی در اراک اظهار کرد: قبل از شروع انقلاب اسلامی دو گفتمان آمریکایی و کمونیست‌ها دو گفتمان غالب جهان بود و همه کشورها مجبور به تبعیت از این گفتمان‌ها بوده و کسی جرأت خروج از این دو دایره را نداشت.
وی تصریح کرد: این دو گفتمان قالب گاهی موجب انشقاق در برخی از کشورها شد به طوری که یمن جنوبی و شمالی و کره شمالی و جنوبی به دلیل اختلاف در انتخاب این دو گفتمان شکل گرفتند.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل با گفتمانی برگرفته از قرآن و اسلام گفتمان سومی را در دنیا رقم زد، افزود: امام راحل با تفکری برگرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) و اسلام و قرآنی تفکری را به وجود آورد که امروز از آن به عنوان محور مقاومت یاد می‌شود.
شریف با اشاره به تلاش دشمنان برای متوقف کردن این گفتمان گفت: امروز همه سعی و تلاش دشمن بر این است که این گفتمان را متوقف کرده و مانع از گسترش آن شود.
وی اظهار کرد: تاریخ 40 سال گذشته نشان می‌دهد هیچ کشوری به‌اندازه ایران در رأس اخبار رسانه‌های جهان نبوده و به دلیل تلاش دشمنان برای جلوگیری از گسترش پیام انقلاب در دنیا است.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره شرایط ایران قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب تمام امکانات ایران به دست آمریکایی‌ها بود، به طوری که آنان ۱۳۰ هزار مستشار برای اداره امور مختلف ایران به کار گرفته بودند.
شریف با بیان اینکه دلیل حضور آمریکا در کشورهای منطقه مانند سوریه و عربستان استفاده از منابع نفت این کشورها است، اظهار کرد: روی کار آمدن ترامپ نعمت بزرگی برای ایران بود چراکه چهره و ماهیت پلید آمریکایی را به‌خوبی برای جهانیان شناساند و دست چدنی آنها از زیر دستکش مخملی برای همگان نمایان شد.
وی بر لزوم آگاهی بخشی از سوی رسانه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: رسانه‌ها باید مبانی را به‌درستی بشناسند چراکه بدون شناخت مبانی نمی‌توان علیه توطئه‌های رسانه‌ای دشمن کار مؤثری انجام داد.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشیمان کردن مردم از انقلاب و ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی، بحرانی نشان دادن شرایط کشور و ایجاد یاس و ناامیدی از آینده را از راهبردهای اساسی دشمن برشمرد.
شریف گفت: یکی از دلایل مهم صدور بیانیه گام دوم این است که ابتدا باید چهل سال گذشته را تبیین کنیم و بعد نشان دهیم از کجا به کجا رسیده‌ایم.
وی تأکید کرد: هدف از انقلاب رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب باید به‌درستی به نسل جوان بازگو شود.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در اغتشاشات بعد از سهمیه‌بندی بنزین دشمن نهایت تلاش را با ابزار رسانه‌ای به کار گرفت، اظهار داشت: اشرار در فتنه اخیر از مجهزترین ابزارها و حرفه‌ای‌ترین روش‌ها استفاده کردند و این آشوب‌ها بعد از موفقیت‌ها ایران در شکست داعش و پیروزی‌های جبهه مقاومت و سرنگونی پهپاد جاسوسی دور از انتظار نبود، چرا دشمن بعد از هر موفقیتی که توسط ایران کسب می‌شود به دنبال جبران هستند.
شریف تأکید کرد: امروز دشمن در آستانه انتخابات به دنبال عرض‌اندام است، رسانه‌ها باید دشمن‌شناسی را در اولویت بگذارند و بدانند یکی از مؤثرترین کارهای رسانه‌ای اقدام به‌موقع و توجه به زمان‌شناسی است.
وی با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای افزود: افزایش سواد رسانه‌ای در کشور توطئه‌های دشمن در حوزه رسانه‌ای و جنگ روانی را کاهش می‌دهد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴