تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۰۷۷۱۹
در ادامه مطلب ارزان‌ترین هتل‌های شمال ایران به سراغ 10 هتل ارزان دیگر رفته‌ایم. هتل‌هایی که قیمت آنها نسبت به امکاناتی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، منطقی است.
۱
plusresetminus
ارزان‌ترین هتل‌های شمال ایران
به گزارش بلاغ، در ادامه مطلب ارزان‌ترین هتل‌های شمال ایران به سراغ 10 هتل ارزان دیگر رفته‌ایم. هتل‌هایی که قیمت آنها نسبت به امکاناتی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، منطقی است. این هتل‌ها از ییلاقات سرسبز کلاردشت در مازندران تا شهر ساحلی آستارا در گیلان پراکنده شده‌اند. با بخش دوم از ارزان‌ترین هتل‌های شمال ایران در جااینجاس همراه شوید تا این بار که راه جاده‌های شمال را در پیش گرفتید، خیال‌تان از بابت اقامت ارزان آسوده باشد.

هتل آپارتمان توکل کلاردشت

اگر با خانواده یا دوستان خود عازم کلاردشت زیبا شده‌اید، اقامت در هتل آپارتمان سه‌ستاره توکل با توجه به قیمت و امکانات واحدها گزینه خوبی به نظر می‌رسد. هتل آپارتمان توکل 5 طبقه است و 24 باب آپارتمان یکخوابه چهارنفره و دوخوابه شش‌نفره دارد. عمده مسافران کلاردشت با ماشین شخصی خود به این شهر می‌روند؛ از همین‌رو هتل یک پارکینگ رایگان با ظرفیت 200 خودرو برای مهمانان تعبیه کرده است.
در آپارتمان‌های هتل امکاناتی چون حمام و لوازم بهداشتی، یخچال، مینی‌بار با هزینه، چای‌ساز و حتی آشپزخانه در اختیار مهمانان قرار گرفته است. علاوه بر این هم سرویس بهداشتی ایرانی و هم فرنگی در اتاق‌ها وجود دارد. اگر نیاز به اینترنت دارید، می توانید از اینترنت لابی استفاده کنید. هتل توکل صندوق امانات، خشکشویی و زمین ورزشی هم دارد. برای اینکه بخواهید از هتل به چند جاذبه دیدنی مثل روستای رودبارک، جاده عباس‌آباد، آبشار آکاپل، پارک فین چالوس یا دریاچه ولشت بروید، باید یک ساعت زمان وقت بگذارید.

هتل بزرگ سیروس رودسر

از استان زیبای مازندران خارج می‌شویم و به یکی دیگر از استان‌های شمالی ایران و شهر رودسر می‌رویم. رودسر و اطرافش آنقدر دیدنی دارد که با انتخاب یک هتل ارزان، هزینه‌ها را صرف لذت بردن از این جاذبه‌ها کنید. هتل بزرگ سیروس که سه ستاره و 4 طبقه است، از جمله این هتل‌ها است. این هتل 26 اتاق و سوئیت داشته و هم برای سفرهای فردی مناسب است و هم سفرهای خانوادگی. اگر خواسته باشیم از امکانات هتل بگوییم باید به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی، تلویزیون، تلفن، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش اشاره کنیم.
هتل سیروس پارکینگ ندارد اما تسهیلات حمل و نقل آن شامل آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، گشت نیم‌روزی و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه می‌شود. بابت پذیرایی هم خیالتان راحت باشد؛ رستوران، چایخانه سنتی و کافی شاپ هم در هتل وجود دارد. و بالاخره اینکه تصور کنید تنها با پرداخت هزینه‌ای اندک بتوانید از امکانات تفریحی مانند سالن بیلیارد هم بهره‌مند شوید. یک ساعت وقت بگذارید تا از هتل به راحتی به موزه چای، آبشار و بازار سنتی لاهیجان، روستای سرولات و تله کابین رامسر و لاهیجان بروید.

هتل ماندگار لنگرود

هتل سه‌ستاره ماندگار در منطقه زیبای چمخاله قرار گرفته و با لنگرود؛ شهر باوقار گیلان تنها 15 دقیقه فاصله دارد. آنهایی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، هم به جاذبه‌های دیدنی لنگرود مانند تالاب‌های کیاکلایه و چاف دسترسی خواهند داشت و هم به زیبایی های لاهیجان. مزیت دیگر اقامت در این هتل 6 طبقه، امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های آن است؛ امکاناتی چون اینترنت، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، صبحانه، روم سرویس، مینی بار و سرویس بهداشتی فرنگی.

هتل ماندگار تمام خدمات رفاهی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی برای پذیرایی از شما؛ پارکینگ، تاکسی سرویس و خدمات تهیه بلیط برای تسهیل در رفت و آمد؛ خدمات پزشکی، صندوق امانات، خودپرداز، اتاق چمدان و خدمات ویژه معلولین برای راحتی هرچه بیشتر. برای مشاهده جزئیات قیمت و رزرو هتل به سایت جااینجاس بروید تا با مقایسه امکانات و قیمت، به ارزان بودن این هتل پی ببرید.

هتل دهدار لاهیجان

به لاهیجان؛ شهر چایِ ایران سفر کرده اید و دنبال یک هتل ارزان هستید؟ یک هتل چهارستاره که هم به جاهای دیدنی نزدیک باشد، هم قیمت‌های منطقی داشته باشد هم اتاق و سوئیت و هم امکانات رفاهی لازم، چطور است؟ هتل دهدار بین اتوبان لاهیجان و آستانه اشرفیه قرار گرفته؛ یعنی می‌توانید در کمتر از 1 ساعت به بازار سنتی، موزه چای، آبشار و تله کابین لاهیجان، آرامگاه میرزا کوچک خان رشت، منطقه آزاد بندرانزلی و باغ پرندگان آستارا برسید.
ترفندهایی برای به تأخیر انداختن چک اوت هتل
این هتل 5 طبقه 26 اتاق و سوئیت دارد که کاملا مجهز هستند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی و روم سرویس امکانات بهداشتی واحدها هستند. تلویزیون، تلفن و اینترنت، یخچال و مینی بار و سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش هم در اختیار شما قرار داده شده است. در پایان باید افزود که هتل دهدار لاهیجان پارکینگ، تاکسی سرویس، خدمات تور، رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی نیز دارد.

هتل شهرزاد لاهیجان

یک هتل چهارستاره ارزان دیگر را در شهر لاهیجان به شما معرفی می کنیم که در کیلومتر 3 لاهیجان به لنگرود ساخته شده و نوساز است. هتل شهرزاد 5 طبقه است و 48 باب اتاق و سوئیت دارد. این هتل به سبب نوساز بودن بسیار تمیز است و امکانات آن هم کامل هستند؛ امکاناتی مثل تلفن، تلویزیون، اینترنت، حمام و لوازم بهداشتی، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و چای ساز. هتل شهرزاد پارکینگ، رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی هم دارد. البته نمی توان انکار کرد که دسترسی آسان هتل به بام سبز، شیطان کوه، تالاب سوستان، پل خشتی، پارک جنگلی میرصفا و ساحل چمخاله مزیت بزرگی برای این هتل چهارستاره است.

هتل غدیر رشت

رشتِ زیبا فقط هتل های لوکسی مثل هتل بزرگ کادوس ندارد. در این شهر هم می شود هتل های ارزان و مناسبی چون هتل دوستاره غدیر پیدا کرد. کمی از هتل غدیر برایتان می گوییم. این هتل 17 اتاق دوتخته و سه تخته دارد؛ پس اگر بیشتر از سه نفر هستید، چندان مناسب شما نیست. امکاناتی که در واحدها در نظر گرفته شده به نسبت قیمت منطقی به نظر می رسد. تلویزیون، اینترنت، یخچال با آب رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی و روم سرویس از آن جمله اند.
علاوه بر امکانات بالا؛ هتل رستوران، پارکینگ و تاکسی سرویس نیز دارد. غدیر در کوچصفهان قرار گرفته و به خیلی از جاذبه های دیدنی گیلان دسترسی دارد. چه بخواهید به آرامگاه میرزا کوچک خان در رشت بروید و چه به بندرانزلی، لاهیجان و آستارا.

هتل هدهد اسالم

حتما نام اسالم زیبا با آن جاده دیدنی‌اش به گوشتان خورده است. در این بخش از شهر تالش یک هتل سه‌ستاره دنج به نام هدهد قرار گرفته که 11 باب اتاق دارد. البته باید بگوییم که اتاق‌های این هتل فقط گنجایش دو نفر را دارند؛ اما همگی به امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، اینترنت، صبحانه، یخچال، چای ساز، روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی و مینی‌بار مجهز هستند.
اگر ترفندهای بالا موفقیت آمیز نبودند، چه؟
هتل هدهد در سال 1360 ساخته شده، اما نگران نباشید؛ چرا که در سال 1394 نوسازی شده است. خدماتی که این هتل به شما ارائه می‌دهد؛ شامل رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی و خشکشویی می شود. با اقامت در هدهد تا پارک جنگلی گیسوم، جاده اسالم به خلخال و سورتمه تالش فقط 15 دقیقه فاصله دارید.

هتل آپارتمان امیران بندرانزلی

قرار است دو هتل ارزان قیمت را در بندرانزلی به شما معرفی کنیم. نخست به معرفی هتل آپارتمان دوستاره امیران که در کیلومتر 5 جاده انزلی به آستارا قرار گرفته، می‌پردازیم. هتل امیران سه طبقه و 12 اتاق و سوئیت دارد که در آنها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون و تلفن، حمام و لوازم بهداشتی مهیا شده است. این هتل فاقد رستوران است و برای صرف غذا چاره‌ای جز رفتن به رستوران‌های شهر ندارید. اگر با ماشین شخصی خود راهی انزلی شده اید، روی پارکینگ هتل می‌توانید حساب باز کنید. از جمله دیدنی‌هایی که در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته‌اند نیز می توان به مجتمع تفریحی موج‌شکن، مرداب و بازار ماهی‌فروشان انزلی، پارک جنگلی گیسوم و باغ پرندگان آستارا اشاره کرد.
اگر ترفندهای بالا موفقیت آمیز نبودند، چه؟

هتل پرشین بندرانزلی

دیگر هتل ارزان انزلی، هتل سه‌ستاره پرشین است که در کیلومتر 10 جاده آستارا قرار گرفته است. هتل پرشین 3 طبقه و 14 اتاق و سوئیت داشته و امکاناتش به نسبت قیمت اتاق‌ها عالی است. برای مثال همه واحدها یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و سیستم تهویه مطبوع دارند. رستوران و چایخانه سنتی، پارکینگ، تاکسی سرویس و پارک کودک هم در هتل وجود دارد. خوشبختانه در فاصله یک ساعت از این هتل جاذبه‌های دیدنی زیادی مثل بازار ماهی‌فروشان، مرداب، پارک جنگلی و مجتمع موج شکل بندرانزلی، پارک جنگلی گیسوم، سورتمه تالش و باغ پرندگان آستارا واقع شده اند.

هتل آپارتمان تتیس آستارا

بالاخره به آستارا و یک هتل ارزان سه ستاره به نام تتیس می رسیم. هتل تتیس که پنج طبقه و 20 اتاق و سوئیت دارد، یک رستوران دارد که غذاهای محلی پخت می کند. پارکینگ، کافی شاپ و خشکشویی هم در این هتل هست و اتاق ها به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، تلویزیون و یخچال مجهز هستند. از این هتل آپارتمان شما می توانید تا باغ پرندگان، بازار بزرگ ساحلی، آبشار لاتون و ساحل صدف یک ساعتی در راه باشید و از زیبایی‌های مسیر هم لذت ببرید.
هتل‌های بالا در لیست ارزان‌ترین هتل‌های شمال ایران-بخش دوم قرار گرفته‌اند. اما اگر رزرو هتل شمال خود را در سایت جااینجاس انجام دهید، از تخفیف‌هایی که بر این هتل ها اعمال شده هم بهره مند خواهید شد. در اینصورت توانسته اید هتل های‌ارزان را ارزان‌تر رزرو کنید. ضمن اینکه مزایای دیگری چون سرعت و راحتی، دریافت واچر آنی و پشتیبانی 24 ساعته هم نصیب شما خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
تابلو فرش چهره
مرسی از مطالب خوبتون
خسه نباشین
feedback
Iran, Islamic Republic of
soleymancarpet
عالی بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
gelimfarsh
مرسی از وبسایت خوبتون
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴