تاریخ انتشاريکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۷۴۴۲
سرمربی تیم نساجی که همراه تیمش به قائمشهر رفته است در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت نکرد.
۰
plusresetminus
قائم‌شهری‌ها برای بردن استقلال هم‌قسم شده‌اند
به گزارش بلاغ، رضا مهاجری که مدتی پیش به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد خودش را به قائمشهر رساند تا در صورت کسب مجوز پزشک بتواند تیمش را در بازی حساس برابر استقلال همراهی کند.
با این وجود سفر طولانی تیم نساجی و شرایط جسمی او باعث شد تا حسن بادامکی دستیارش به کنفرانس بیاید. دستیار مهاجری درباره شرایط تیمش گفت:  بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان وپس از اتفاقی که برای سرمربی تیم ما آقای مهاجری افتاد، هفته سختی را به دلیل نبود ایشان گذراندیم. بسیار سخت بود اما با همت تک تک اعضای کادرفنی و پزشکی و پشتیبانی تدارکاتی و مدیریتی در نبود آقای مهاجری تمرینات خوبی را برگزار کردیم. در این تمرینات همه اعضای تیم یکدل برای موفقیت تیم تلاش کردند که بتوانیم بازی خوبی برابر استقلال انجام بدهیم.

وی در ادامه گفت: تشکر می کنم از هواداران که همیشه حامی این تیم بودند و دیشب با استقبال خوبی که از اعضای تیم داشتند انرژی مضاعفی را به تیم دادند. علیرغم اینکه همدل بودیم با حضور دیشب هواداران همدل تر از قبل شده ایم تا استقلال را شکست دهیم."
بادامکی همچنین گفت: تشکر کنم از مالکان باشگاه که با تک تک اعضای تیم جلسه گذاشتند و حرف های همه اعضای تیم را شنیدند. این باعث شد تا بتوانیم یک گروه قوی از نظر روحی و روانی و  آماده یک بازی خوب برابر استقلال باشیم. امیدواریم این تیم را که شرایط خیلی خوبی دارد ببریم و این برد را به آقای مهاجری و  بعد از آن مردم خوب قائمشهر که اینهمه به ما لطف دارند تقدیم کنیم.

وی در این رابطه که آیا مجوز حضور بازیکنانی مثل قاضی و کفشگری صادر شده گفت: طبق خبری که به ما داده اند اینگونه شده و امیدواریم بتوانیم از تمام بازیکنان تیم استفاده کنیم. به ما گفته اند تمام بازیکنان را در اختیار داریم.

مربی نساجی درباره شرایط حضور مهاجری روی نیمکت این تیم هم گفت: باید با آقای مهاجری صحبت کنیم و ببینیم نظر پزشک ایشان چه خواهد بود. خیلی امیدواریم که شرایط طوری باشد که آقای مهاجری فردا روی نیمکت تیم بنشیند.

بادامکی در پایان اعلام کرد که با تلاش کادرپزشکی نساجی مصدومان این تیم به بازی با استقلال می رسند.

آتش بازی در قائمشهر برای جدال با استقلال

هواداران تیم نساجی با حضور مقابل هتل محل اقامت بازیکنان این تیم به جشن و پایکوبی پرداختند.

نساجی فردا دوشنبه در یک بازی حساس و دشوار در قائمشهر به مصاف تیم استقلال می رود. بازیکنان این تیم که تمریناتشان را در تهران انجام می دهند شب گذشته به قائمشهر رفتند تا برای بازی فردا که در ورزشگاه وطنی میزبان هستند آماده شوند.
 
هواداران نساجی شب گذشته به هتل محل اقامت بازیکنان تیمشان رفتند و صحنه های جذابی را خلق کردند. آن ها مثل هواداران تیم های پرطرفدار جهان به آتش بازی و سردادن شعارهای حمایتی از تیمشان پرداختند. هواداران حاضر در مقابل هتل در حالی که اتوبوس بازیکنان به سمت هتل می رفت با پرچم های سرخ رنگ و شعارهای همیشگی و همچنین استفاده از ابزار آتش بازی به استقلال تیمشان رفتند و آن ها را تا زمان ورود به هتل مشایعت کردند.

 مراسم شب گذشته قائمشهر نشان داد که چرا ورزشگاه وطنی همیشه برای بزرگترین حریفان این تیم هم شرایط دشواری به وجود می آورد و نساجی این همه در این ورزشگاه روحیه دارد.

دیدار تیم های نساجی و استقلال از رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر روز دوشنبه و از ساعت 14:30 در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما