تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۰۷۳۳۰
امام جمعه شهر زیراب یکی از پشت پرده‌های فتنه اخیر را استفاده گسترده از زنان عنوان کرد و گفت: در مازندران، تهران و .. از لیدرهای زن استفاده کردند و این امر، از قبل برنامه‌ریزی شده بود و این افراد، از قبل، در فضاهای مجازی و تلگرامی آموزش دیده بودند.
۰
plusresetminus
استفاده گسترده از زنان یکی از پشت پرده‌های فتنه اخیر
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی، در خطبههای نماز جمعه این هفته شهر زیراب با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب عده‌ای نزد امام راحل آمدند تا به آنها توصیه‌ای کند، در این رابطه، گفت: بهترین کار که می‌توانید برای انقلاب و برای نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دهید تقوا است و اینکه خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانید.

وی با بیان اینکه گناه موجب دوری انسان از خدا، عدم بهره‌مندی فرد از مواهب الهی و نرسیدن فرد به مقامات الهی می‌شود، یکی از دلایل مهم کشیده شدن فرد به سمت گناه را عدم شناخت کافی بر اثرات گناه دانست و با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین گناهان دروغ است، گفت: بر خلاف تفکر رایج انسان نه جایز الخطا که ممکن الخطا است به این معنا که انسان نه اجازه گناه کردن بلکه امکان گناه کردن دارد.

امام جمعه شهر زیراب با اشاره به حق الله، حق الناس و حق النفس، روش توبه برای تضییع هر کدام از این حقوق را متفاوت بیان کرد و با اشاره به آیه قرآن، گفت: اینطور نیست که در اسلام هر کسی هرطور که بخواهد عمل کند؛ فرد حق ندارد حتی به خود هم ضرر برساند.

این مسئول با بیان اینکه در قیامت از همه امور سوال می‌شود، افزود: یکی از این موارد این است که فرد عمر و بویژه جوانی خود را چگونه گذرانده است و خوشا به سعادت بسیجیان که عمر خود را در دفاع از دین، شریعت و امنیت صرف کرده‌اند.

رضایی یکی از افتخارات شیعه را علمای آن دانست و با بیان اینکه دنیا، علما، امام، راهبری، مردم ولایتمدار ما و بدنه نظام جمهوری اسلامی را نمی‌شناسد و از همین رو نمی‌تواند کاری علیه آن انجام دهد، گفت: آنها تهدیدات مادی دارند و این تهدیدات تنها بر حکومت‌های مادی اثرگذار است.

وی با اشاره به فتنه اخیر، یکی از نکات مغفول مانده را موج‌سواری افرادی دانست که خود را طرفدار ملت قلمداد می‌کنند و افزود: این افراد صاحبان ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی هستند اما در عمل همصدا با استکبار جهانی، سلطنت‌طلبان و منافقان هستند و در بیانیه‌هایشان همچون گذشته جای شهید و جلاد را عوض کرده‌اند و با تهدید و باج‌خواهی خواستار حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان به‌منظور تداوم قدرت و نفوذشان در ساختار سیاسی کشور هستند و در این فتنه نیز به نام مردم اما علیه مردم به دنبال اهداف خود بودند و آب به آسیاب دشمن ریختند.

امام جمعه شهر زیراب یکی از پشت پرده‌های فتنه اخیر را استفاده گسترده از زنان عنوان کرد و گفت: در مازندران، تهران و .. از لیدرهای زن استفاده کردند و این امر، از قبل برنامه‌ریزی شده بود و این افراد، از قبل، در فضاهای مجازی و تلگرامی آموزش دیده بودند.

این مسئول با اشاره به واقعه اخیر و با بیان اینکه دولت می‌تواند فضای مجازی را کنترل کند، با طرح این پرسش که چرا اغتشاش‌گران را در زمانی که درحال آموزش در فضای مجازی بودند، شناسایی و دستگیر نکردند، افزود: حال که دولت می‌تواند فضای مجازی را کنترل کند، از فساد و تباهی جلوگیری کند و اگر چنین کاری نکند، در قیامت و پیشگاه الهی این جوانان شما را بازخواست خواهد کرد که جوانانی که می‌توانستند در خدمت ولایت باشند، سرباز دشمن می‌شوند.

رضایی یکی از نکات فتنه اخیر را دخالت مستقیم امریکا برشمرد و گفت: یکی از این افراد در این فتنه، آیت‌الله مایک بوده که این فرد، یکی از افسران عملیاتی سازمان جاسوسی امریکا CIA و مامور ویژه خرابکاری در کشورهای مختلف از جمله ایران است.

وی خطاب به مسئولان کشور بر لزوم توجه آنان به درخواست مردم و شنیدن نقطه نظرات آنها و قانع کردن مردم با منطق شد و افزود: مسئولان باید به‌طور ناشناس به میان مردم روند و مستقیم با مشکلات و دردهای آنها آشنا شوند تا در برنامه‌ریزی‌های خود دقت لازم را داشته باشند.

امام جمعه شهر زیراب با تأکید بر اینکه دولت به نقطه نظرات نخبگان توجه کند، گفت: در اسلام مردم حق آزادی بیان دارند و نه حق کشتار و تخریب و مردم می‌توانند حرف خود را به‌طور مسالمت‌آمیز بیان کنند و این امتیاز دولت اسلامی در دنیا است.

این مسئول با بیان اینکه در تهران شاهد نظارت بر قیمت‌ها هستیم اما از این نظارت در شهرستان‌ها خبری نیست و شاهد افزایش کرایه‌ها هستیم، گفت: مردم صف خود را از اغتشاش‌گران اجاره‌ای جدا و ثابت کردند که خط قرمز آنها نظام، ولایت فقیه و امنیت است و از این رو لازم است که اگر حرفی را دولت بیان کرد، بدنه دولت به آن عمل کند و نظارت کافی بر قیمت‌ها وجود داشته باشد.

رضایی راه ایجاد صلح جهانی را از میان رفتن استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: ملت مستضعف از هیاهو استکبار نترسد و مانند ملت ایران ترس به خود راه ندهد و با چنگ زدن به ریسمان الهی طومار استکبار جهانی را جمع کنند و در این راه، بسیجیانِ حشد‌الشعبی، حیدریون، فاطمیون، انصارالله و حزب‌الله به میدان آمدند و دشمن را به خاک زدند.

وی در پایان با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه برای پیشرفت در تمام همه عرصه‌ها نیاز به بسیج داریم، گفت: بسیج در زمان جنگ منحصر به افرادی بود که آموزش نظامی دیدند اما امروز همه اقشار اعم از روحانی، استاد دانشگاه، کارمند، دانشمند و .. باید به‌عنوان شخص بسیجی عمل کنند تا در همه عرصه‌ها موفق باشیم و استکبار به دنبال ناامیدی جوانان است و ما باید به دنبال امیدافزایی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴