فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر عنوان کرد

اجرای 593 برنامه طی هفته بسیج در بابلسر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۶۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از اجرای 593 برنامه در هفته بسیج این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای 593 برنامه طی هفته بسیج در بابلسر
به گزارش بلاغ، سیدمصطفی موسوی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج به عنوان فرزند انقلاب اسلامی افتخار دارد جشن ۴۰ سالگی تاسیس خود را با هدف حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب و تلاش برای پیاده‌سازی گام دوم انقلاب اسلامی برگزار کند.

وی با بیان اینکه بسیج شهرستان بابلسر اجرای ۵۹۳ برنامه را در هفته بسیج در دستور کار خود دارد، افزود: این برنامه‌ها شامل ۵۵ عنوان برنامه متنوع است که اهم آن‌ها برگزاری ۶ یادواره بزرگ شهدا، ۶۹ مورد مسابقات ورزشی و بومی محلی برای اقشار مختلف مردم، افتتاح یک پایگاه مقاومت بسیج، پنج مورد محرومیت‌زدایی با حضور گروه‌های جهادی، سه بازارچه و ۹ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۱۵۲ نشست بصیرتی و فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر ادامه داد: در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که برای حفظ انقلاب اسلامی از نثار جان و مال خود دریغ نکردند، ۱۵۱ دیدار در شهرستان بابلسر درنظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه معرفی دستاوردهای علمی، فرهنگی و هنری نیز ۱۳ نمایشگاه در طول هفته بسیج در سطح بابلسر برپا خواهد شد.

موسوی‌نژاد در پایان تاکید کرد: افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس، اکران اختصاصی فیلم سردار شهید ذوالفقاری، مراسم تجدید بیعت با امام خامنه‌ای و تجمع هزاران نفره بسیجیان در پنجم آذر از شاخص‌ترین برنامه‌های سپاه ناحیه بابلسر در هفته بسیج است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴