تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۰۷۲۲۹
۰
plusresetminus
تازه‌های 5 خبر ویژه امروز سه‌شنبه 98/8/28

 اعدام با طناب دار در انتظار اشرار اجاره‌ای
‫«در خارج و داخل کشور آموزش‌هایی دیده بودیم. تعیین زمان شروع آشوب‌ها برعهده ما نبود و به ما توصیه کرده بودند که گوش به‌زنگ باشیم تا زمان مناسب را به اطلاعمان برسانند. ما نمی‌دانستیم موضوع اعتراضی که قرار است به خاطر آن دست به آشوب و تخریب بزنیم چیست و گفته بودند شما به موضوع و علت اعتراض کاری نداشته باشید ماموریت شما تخریب و آشوب و آتش زدن است. برای چند نفرمان اسلحه گرم تهیه شده بود ولی همه‌مان موظف بودیم قمه یا دشنه و چاقوی تیغه بلند و ماسک با خود داشته باشیم».‬

اعترافات فوق در میان اکثر لیدرهای بازداشت شده آشوب‌های اخیر مشترک است. برخی از این اشرار اجاره‌ای در اعترافات خود گفته‌اند؛ قرار بود اگر شناسایی شدیم با سرپل‌ها تماس بگیریم تا از کشور خارج بشویم و چنانچه شناسایی نشدیم، مبالغی دریافت کنیم و برای آشوب‌های بعدی آماده ‌باشیم و افرادی را که احتمال همکاری آنها وجود داشت، جذب کنیم.

 برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارد که مراجع قضایی مجازات اعدام با طناب دار را برای لیدرهای آشوب اخیر قطعی می‌دانند. در این خصوص گفته شده که جنایت آشوبگران مصداق «بغی» است و مجازات قانونی و شرعی آنها اعدام است.
 
مژدگانا که گربه عابد شد!
وزارت خارجه فرانسه در اقدامی که برای این کشور تروریست‌پرور و قاتل انسان‌های بی‌گناه شرم‌آور است به حمایت از آشوبگران پرداخت و به اصطلاح از ایران خواسته است «‌به آزادي بيان و حق اعتراضات مسالمت‌آميز احترام بگذارد»! وزارت خارجه فرانسه در حالی جنایات اراذل و اشرار اجاره‌ای را «اعتراضات مسالمت‌آمیز»! می‌نامد که سرویس اطلاعاتی این کشور یکی از سرویس‌های اطلاعاتی است که متهم به آموزش لیدر‌های آشوب است.

توصیه وزارت خارجه فرانسه هنگامی خنده‌دار می‌شود که بدانیم دولت فرانسه روز شنبه گذشته، پنجاه و سومین اعتراض مسالمت‌آمیز مردم این کشور که جنبش جلیقه‌زردها نام گرفته است را به گونه‌ای وحشیانه سرکوب کرد و در تمامی طول پنجاه و سه هفته گذشته نیز این اقدامات وحشیانه را علیه مردم کشور خود تکرار کرده است که فیلم‌ها و تصاویر این وحشیگری‌ها در بسیاری از رسانه‌های معتبر و فراگیر جهان نیز منتشر شده است. آمار رسمی فرانسه حاکی از آن است که دولت امانوئل ماکرون طی یک سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از معترضان را دستگیر کرده و سه هزار و دویست حکم قضایی علیه آنان صادر نموده و گفتنی‌تر آنکه بیش از ۲۵۰۰ تن از جلیقه‌زردها را کشته و مجروح کرده است.

توصیه وزارت خارجه فرانسه به ایران در حمایت از اشرار آدم‌کش یاد‌آور قصه معروف موش و گربه عبید زاکانی و این بیت آن است که به ضرب‌المثلی در‌باره ابراز ترحم جنایتکاران تبدیل شده است: مژدگانا که گربه عابد شد... عابد و زاهد و مسلمانا.

 و بالاخره جای خالی این سؤال از وزارت خارجه کشورمان به چشم می‌خورد که چرا به دولت فاشیست فرانسه درباره جنایاتی که علیه مردم کشورش مرتکب شده و می‌شود هیچگونه هشداری نداده و اعتراض نمی‌کند؟
 
امام جمعه شیراز: اگر می‌توانید بسم‌الله وگرنه، برخورد با اشرار را به ما بسپارید
آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز از حضورش در شورای تامین استان فارس خبر داد و گفت «دیشب صراحتا در شورای تامین گفتم که اگر نمی‌توانید بگویید تا خودمان اقدام کنیم».

 ایشان در جلسه شورای تامین با اشاره به کارآمدی و فداکاری نیروی بسیج اعلام کرده است «بسیج جایی است که قانون پیش‌بینی کرده و من هم به شورای تامین گفته‌ام که اگر نمی‌توانید، کار را بسپارید به ما... اگر می‌توانید، بسم‌الله و اگر نه، ما برای دفاع از دین و اسلامیت و نظام اسلامی از جان باختن نمی‌ترسیم. بسیج و عاشقان نظام و انقلاب و دلسوزان حاضر به حضور در میدان هستند».

آیت‌الله دژکام به حقارت اشرار آتش‌افروز اشاره کرده و گفت «آنها زورشان به طلبه‌ای رسیده که همه زندگیش ماهیانه 600 هزار تومان است».

گفتنی است علاوه‌بر مردمی که خود شاهد جنایات اشرار آشوبگر بوده‌اند، انتشار فیلم و عکس‌های متعدد از جنایات آنها خشم آمیخته به انتقام سخت را در میان مردم پدید آورده است. فیلم‌هایی نظیر آتش‌زدن خانه مردم و سپس مشروب‌خواری و...

مردم در برخی از شهرها با تجمع در مقابل مراکز قضایی اعلام کرده‌اند که اگر اشرار بازداشت شده اعدام نشوند خود آنها را به مجازات می‌رسانند.

مزدور کوچولوی اسرائیلی‌ لیدر اغتشاشگران در برخی نقاط کشور
نرم‌افزار «ویز» که در مناسبات مختلف نشان داده در راستای بر هم‌زدن نظم عمومی و هدایت هدفمند خودروها به مسیرهای پرترافیک عمل می‌کند، در ماجرای گرانی بنزین نیز به پاتوق اغتشاشگران تبدل شده است.
قابلیت پیام‌گذاری و ارتباط گروهی این نرم‌افزار اسرائیلی عملا مانند یک لیدر در راستای هدایت اغتشاشگران و آدرس‌دهی و تعیین محل تجمع به‌منظور بستن راه‌ها و اتوبان‌ها عمل می‌کند.

این نرم‌افزار اسفندماه سال ۹۵ به دلیل ارائه اطلاعات به سازمان‌های جاسوسی که بستر آن در اختیار رژیم صهیونیستی است از طرف مقامات قضایی فیلتر و چند ماه بعد یعنی در مهر سال ۹۶ رفع فیلتر شد.
 به گزارش خبرگزاری دانشجو علیرغم همه اقدامات ضد امنیت ملی ذیل این نرم‌افزار جاسوسی، اما همچنان بدون فیلتر در دسترس عموم است!

 وقتی همکار آمریکایی داعش برای ملت عراق خط و نشان می‌کشد!
سلیم الجبوری، رئیس‌پیشین مجلس نمایندگان عراق فاش کرد، نماینده آمریکا او را تهدید کرده، در صورتی که عراق با سیاست ضدایرانی آمریکا همراهی نکند، واشنگتن این کشور را به کره شمالی دوم تبدیل می‌کند! و گفت؛ در یکی از جلسات با مک‌گورک، نماینده آمریکا، او گوشی همراهش را از جیب درآورد و تصویری از کره شمالی و تصویری دیگر از کره‌جنوبی نشانم داد و تهدید کرد که عراق دو گزینه برای انتخاب دارد. سلیم الجبوری گفت که بعد از این تهدید نماینده آمریکا، با او جدال لفظی پیدا کرده و انتقاد کرده که چرا حرفی‌زده که دخالت در امور عراق است.

برت مک‌گورک دیپلمات آمریکایی که باراک اوباما او را در سال ۲۰۱۴ به عنوان نماینده آمریکا در ائتلاف موسوم به «ائتلاف بین‌المللی [ضد داعش] در عراق» تعیین کرده بود، بارها از سوی برخی سناتورهای آمریکایی به ناتوانی در حفظ جایگاه آمریکا در عراق متهم شده و مورد شماتت قرار گرفته است و از سوی دیگر در میان مسئولان عراقی متهم گفته می‌شود که وی قبل از حمله نیروهای حشد‌الشعبی به محل تجمع داعشی‌ها سرکردگان داعش را از احتمال این حملات با خبر می‌کرده است.

طنز ماجرا اینکه امروزه کره شمالی یکی از کابوس‌های آمریکاست و بعید است دولت آمریکا خواستار کابوس دیگری علیه خود باشد.

درخواست مک‌گورک از سلیم‌الجبوری برای همراهی با سیاست‌های ضدایرانی آمریکا را باید در کنار گزارش‌های متعدد ‌اندیشکده‌های آمریکایی به تحلیل نشست که از رویکرد پُر شتاب مردم عراق به جمهوری اسلامی ایران حکایت می‌کند. رویکردی که راهپیمایی حماسی اربعین نمادی مثال‌زدنی از آن است. این نگرانی و وحشت مقامات آمریکایی را در تلاش آنان برای طرح شعارهای ضدایرانی در میان تظاهرات اخیر مردم عراق نیز می‌توان دید. شعارهایی که خیلی زود از سوی مردم عراق به ضد خود تبدیل شد و شعارهای آنان در حمایت از روابط برادرانه و سازنده دو ملت ایران و عراق را به دنبال داشت.

گفتنی است آمریکایی‌ها بعد از نا‌کامی در این حرکت، تعدادی از مزدوران مشترک آمریکا و انگلیس خود که به شیعه انگلیسی شهرت دارند را با پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی علیه ایران و سردار سلیمانی به صحنه آوردند که این توطئه نیز با توجه به محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم عراق به ضد خود تبدیل شد و جریان شیعه انگلیس را در عراق منفور‌تر از همیشه کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما