تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۱۲
دادستان مرکز استان مازندران گفت: مسؤولان قضائی به عنوان مدعی‌العموم پیگیر جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سید یونس حسینی عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار با اعلام اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیم حاکمیتی کشور است، اظهار کرد: مسؤولان نظام در جریان مشکلات و نارسائی‌های موجود در کشور هستند و حتما برنامه‌های برای کاهش مشکلات اقتصادی در دستور کار خویش دارند.
وی با اعلام اینکه حساب مردم با تخریب کنندگان اموال عمومی جداست، تصریح کرد:  اعتراضات مردم به صورت مسالمت آمیز و محترمانه مطرح شود.
دادستان مرکز استان مازندران خاطر نشان کرد: مسؤولان استانی و ملی باید به فکر رفع مشکلات استان باشند،درخواست‌های ما به صورت دو طرفه از مردم و مسؤولان است.
وی با اعلام اینکه مردم مسیر خودشان را از کسانی که دنبال شرارت و تخریب اموال عمومی هستند، جدا کنند، افزود: از مسؤولان انتظار داریم که به صورت جدی نظارت و کنترل اساسی روی کالاها و خدمات داشته باشند.
حسینی عالمی در ارتباط با رسیدگی نسبت به گرانی کالاها و خدمات به چه صورت است، پاسخ داد: از سازمان صمت و تعزیرات حکومتی پیگیر جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات هستیم و درخواست ما به صورت مشخص کنترل قیمت‌ها است.
وی با اعلام اینکه به عنوان مدعی‌العموم پیگر جلوگیری از افزایش قیمت هستیم، گفت: این موضوعات به صورت جدی در جلسات متعدد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
دادستان مرکز استان با اشاره به حساسیت ایجاد شده نسبت به جلوگیری از فشار به مردم، گفت: افرادی که کسب و کار آنها ارتباط با سوخت بنزین دارد سهمیه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.
وی با اعلام اینکه متولیان اقتصادی مسؤول کنترل اقلام اساسی مردم هستند، بیان کرد: مراقبت‌های جدی در این زمینه در دستور کار است و این حساسیت‌ها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از جانب مسؤولان قضائی هم تشدید می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴