کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه دادستان مرکز مازندران به معترضان گرانی بنزین

26 آبان 1398 ساعت 7:05

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران گفت: اعتراض کنندگان به افزایش قیمت بنزین مسیر خود را از معاندان و مخالفان نظام جدا کنند.



به گزارش بلاغ به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدیونس حسینی عالمی اظهار کرد: موضوع گرانی و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی افراد فرصت طلب و تضییع حقوق مردم در حوزه اختیارات سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است.

به نظارت و پیگیری مستمر کارشناسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: گزارش‌ها در قالب پرونده تخلفات به مراجع استانداری و دستگاه قضایی ارائه می‌شود و برخورد قانونی لازم با متخلفان انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیم و مصوبه دولت است، افزود: قطعاً مسؤولان نظام برای خانوار‌های که با بالا رفتن قیمت مشکل اقتصادی خواهند یافت از طریقی دیگر جبران می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران تصریح: مبلغ بدست آمده از اصلاح قیمت بنزین به حساب خانوار‌های نیازمند واریز می‌شود.

حسینی‌عالمی گفت: اعتراض کنندگان به افزایش قیمت بنزین مسیر خود را از معاندان و مخالفان نظام که در صدد تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی و اموال عمومی و اغتشاش هستند جدا کنند.
 

دانلود


کد مطلب: 407119

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407119/توصیه-دادستان-مرکز-مازندران-معترضان-گرانی-بنزین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com