تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۸۳
رانش زمین در منطقه هزارجریب نکا دوباره مشکل‌ساز شده است و با بارش اولین برف پاییزی و بارش باران در مناطق کوهستانی شاهد رانش زمین در چهار نقطه از منطقه هزارجریب نکا هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ وجود بیش از 200 نقطه رانشی در روستاها و مناطق مختلف هزارجریب نکا، تهدیدی جدی برای مردم و ساکنان روستاهای مختلف است که جان و مال مردم را تهدید می‌کند.
اگرچه مطالعات برای مهار و جلوگیری از رانش در مناطق مختلف هزارجریب نکا و شرق مازندران از تأکیدات مهم مسؤولان در دوران مختلف بوده است؛ اما اکنون با کوچک‌ترین بارش باران و برف شاهد رانش در مناطق مختلف هستیم.
اوایل امسال و در فروردین ماه با بارش باران شاهد رانش زمین در 50 نقطه از مناطق هزارجریب نکا بوده‌ایم که موجب شد تا مسیر راه دسترسی چندین روستا تغییر کند.
با وجود همه برنامه‌ریزی‌ها با شروع برف و باران در فصل بارش، همچنان این تهدید باقی است و امیدواریم تا چاره‌ای اساسی در این راستا اندیشیده شود.
در تازه‌ترین اخبار از بارش برف و باران در مناطق هزارجریب نکا شاهد رانش زمین در چهار نقطه از منطقه هزارجریب نکا هستیم.
بخشدار هزارجریب نکا با تأیید رانش زمین در چهار نقطه از منطقه هزارجریب نکا گفت: رانش این مناطق از روز جمعه آغاز شده و تلاش برای مهار و ایمن‌سازی در دست انجام است.
حسین حمزه‌ای‌بریجانی اظهار کرد: صفل‌میان، زروم، سه‌راهی امام‌زاده ابراهیم و عبور روستای پجت  نکا مناطقی هستند که روز جمعه دچار رانش شدند.
وی افزود: با توجه به ایجاد رانش در مسیرهای مختلف هزارجریب و به هم پیوستگی روستاها، تلاش برای بازگشایی مسیر و خدمات‌رسانی به مردم در حال انجام است.
بخشدار هزارجریب نکا گفت: اگرچه بارش اولین برف سنگین پاییزی و بارش باران، در بخش کوهستانی هزارجریب نکا موجب ایجاد رانش شده است اما جای نگرانی نیست و راهداران و گروه‌های مختلف امدادی و مدیریت بحران در آماده‌باش کامل است و اطلاع‌رسانی برای تردد یا عدم تردد انجام می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰