تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۶۷
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، گفت: تجربه تلخ میارکلا در واحدهای احداثی طرح اقدام ملی تکرار نمی‌شود بزرگترین پروژه طرح اقدام ملی مسکن مازندران 100 واحدی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سیدمحمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار در ارتباط با نحوه ساخت مسکن در طرح اقدام ملی، اظهار کرد: آمار تعداد متقاضیان مسکن پس از اتمام ثبت‌نام مشخص می‌شود.
وی در ارتباط با پرداخت 30 میلیون تومانی متقاضیان، بیان کرد: پرداختی‌ها گام به گام و طی فرایند خاصی باید انجام شود.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان کرد: در بررسی‌ها پس از مشخص شدن شرایط پرداختی‌ها باید انجام شود.
وی در ارتباط با برخی از متقاضیانی که در مازندران زمین در اختیار دارند، افزود: برای خودمالکان هنوز مباحثی مطرح نشد، ممکن است در گام‌های بعدی برنامه‌ای برای این موضوع تدوین شود، پیشنهاد مطرح شده و مقرر شد که در کارگروه به آن پاسخ داده شود.
نظری در پاسخ  به این  دغدغه که تجربه تلخی درباره وضعیت مسکن میارکلا در استان وجود دارد، برای عدم تکرار این موضوع چه برنامه‌ای تدارک دیده شده است، افزود: واحدهای احداثی به صورت پراکنده ایجاد می‌شود.
وی اضافه کرد: اراضی که در اختیار داریم زمینه ایجاد 100 تا 150 واحد را فراهم می‌کنیم، پلاک بزرگ ما برای احداث واحد مسکونی 100 واحدی بوده ولی پلاک‌های کوچک 20 تا 25 واحدی هم در استان ایجاد می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره میزان اراضی در اختیار گفت: اراضی را تعداد متقاضیان تعیین می‌کنند.
به گزارش فارس، از زمان کلنگ‌زنی پروژه مسکن مهر در میارکلا ساری حدود 10 سال گذشته است، این پروژه برای اسکان بیش از 2 هزار و 800 خانوار در نظر گرفته شده است که تاکنون تنها 200 خانواده در این پروژه اسکان یافتند.
زمان بازپرداخت وام مسکن مهر میارکلای ساری 20 سال بود که 10 سال  از زمان آن گذشته اما هنوز ساکنان این مجموعه در آن مستقر نشدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷