کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امید: دانشجویان علمی کاربردی 50 میلیون تومان تسهیلات تأسیس شرکت دانش‌بنیان می‌گیرند

24 آبان 1398 ساعت 9:40

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشجویانی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات 50 میلیون تومانی دانشگاه بهره‌مند شوند.


به گزارش بلاغ محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگاربا اشاره به اختصاص 50 میلیون تومانی تسهیلات به دانشجویان نوآور گفت: یکی از برنامه‌های دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان این دانشگاه این است که افرادی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات 50 میلیون تومانی دانشگاه با کارمزد 2 درصد برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوظهور استفاده کنند.
* تسهیلات 50 میلیون تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان
وی افزود: تسهیلات 50 میلیون تومانی این دانشگاه به شرکت‌های دانش‌بنیانی تعلق می‌گیرد که توسط دانشجویان و مدرسان دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی شده باشد این در حالی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز امسال برای فعالیت کسب و کارهای نوظهور دانشجویان تسهیلات مالی ارائه می‌دهد.
* به زودی صندوق کارآفرینی امید به دانش‌آموختگان تسهیلات ارائه بدهند
امید تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی برای رونق و حمایت از کسب و کارهای تازه در حال تلاش است تا از طریق صندوق کارآفرینی امید به دانش‌آموختگان خود تسهیلات ارائه بدهند. این در حالی است که در آینده نزدیک میزان کمک این صندوق به دانشجویان اعلام خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406964

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406964/امید-دانشجویان-علمی-کاربردی-50-میلیون-تومان-تسهیلات-تأسیس-شرکت-دانش-بنیان-می-گیرند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com