تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۰۶۹۵۴
حضور نامزد‌ها در دانشگاه‌ها ممنوع شد/ مراقبت شودکه افراد نفوذى و ضد انقلاب وارد مجلس نشوند.
۰
plusresetminus
دو خبر انتخاباتی: ورود کاندیداها به دانشگاه‌ها و نفوذی‌ها به مجلس ممنوع
حضور نامزد‌ها در دانشگاه‌ها ممنوع شد

دبیرشورای عالی فرهنگی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس، از ممنوعیت فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در دانشگاه‌ها خبر داد وگفت: دانشگاه محل تبلیغات انتخاباتی نیست و کاندیدا‌ها نمی‌توانند در محیط دانشگاه‌ها فعالیت داشته باشند.

او با بیان اینکه «دانشجو عمله و ابزار احزاب سیاسی نیست» گفته است که «کاندیدا‌ها نمی‌توانند در محیط‌های دانشگاه تبلیغات انتخاباتی داشته باشند.»

این در حالی است که کشور به سمت انتخابات مجلس حرکت می‌کند و در آستانه روز دانشجو قرارداریم. همچنین دانشجویان همواره موتور اصلی محرک انتخابات هستند. در این وضعیت، چنین دستور العمل‌هایی با کدام اهداف صادر می‌شود؟
 
مراقبت شودکه افراد نفوذى و ضد انقلاب وارد مجلس نشوند

حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در همایش سراسری هیأت‌های نظارت بر انتخابات مجلس گفت: ما وظیفه داریم در برابر جریان نفوذ، سد ایجاد کنیم چرا که آن‌ها می‌خواهند عناصر وابسته به خود را وارد مجلس کنند و ما وظیفه داریم مراقبت کنیم تا افراد ضدانقلاب و مفسد وارد مجلس نشوند.باید مراقبت‌های لازم هم انجام شود تا ضدانقلاب و عوامل نفوذی وارد مجلس نشوند و این هم به همت شورای نگهبان ان‌شالله محقق خواهد شد البته حتماً باید دقت لازم هم صورت گیرد که حق‌الناس ضایع نشود.در حال حاضر یکی از اقدامات جدی دشمن، شبکه‌سازی در حوزه سیاسی و نفوذ در بدنه نظام است، از این‌رو شورای نگهبان مسئول جلوگیری از ورود شبکه نفوذ به درون نظام است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲