کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر خوش بهداشت و درمان برای مردم بخش موگرمون

23 آبان 1398 ساعت 14:50

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: مجوز اولیه راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای موگرمون لنده پس از تلاش‌های بسیار مسؤولان در وزارت بهداشت صادر شد.


به گزارش بلاغ نورمحمد نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار  در لنده، با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در بخش موگرمون اظهار داشت:  بخش موگرمون از وسعت و گستردگی خاصی برخوردار بوده و به دلیل کوهستانی بودن جاده‌های خطرناک و پر پیچ و خمی دارد.
وی افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن این منطقه لزوم استقرار اکیپ‌های بهداشت و درمان و اورژانس در آنجا امری ضروری به نظر می‌رسید که مسؤولان حوزه سلامت و فرماندار و... اقدامات و رایزنی‌های لازم در این خصوص را انجام دادند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده با اشاره به لزوم سیر مراحل مختلف صدور مجوز برای تأسیس و راه،اندازی اورژانس جاده‌ای تصریح کرد: با تلاش مسؤولان و عنایت ویژه وزارتخانه مجوز اولیه راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای موگرمون صادر شده و در آینده نزدیک طبق روال اداری با پیگیری‌ها راه‌اندازی و احداث خواهد شد.
نعمتی یادآور شد: به محض صدور مجوز نهایی از طرف وزرات مراحل بعدی آن پیگیری و اقدامات لازم اجرایی می‌شود تا با راه‌اندازی این پایگاه امدادی گامی در جهت خدمات‌رسانی به مردم شریف بخش موگرمون به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406896

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406896/خبر-خوش-بهداشت-درمان-مردم-بخش-موگرمون

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com