تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۷۲
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه با مدیریت جهادی و استشهادی با اتکا به درون و ولایت‌مداری پیشرفت حاصل می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم دنیا است و نمی‌توان جلوی صدور فرهنگ انقلاب را گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در آستانه میلاد پرخیر و برکت رسول مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد سبط نبی مکرم اسلام رئیس مذهب جعفری امام جعفرصادق (ع) و نیز در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، امروز با حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه جدید در استان دیدار کردند.

 نماینده  ولی‌فقیه در استان در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق (ع) و نیز گرامیداشت هفته مبارک بسیج، با اشاره به اینکه سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مرسوم است در همه کشور‌ها رهبر و قوای مسلح برای حفظ کشور کار می‌کنند، اما رهبری انقلاب اسلامی متمایز از همه کشور‌ها است لذا همین نام و عنوان  اهمیت و سختی کار رهبری معظم  و پاسداری را مشخص می‌کند.

 
وی با خطاب قراردادن نمایندگان سپاه در این جلسه، اعلام کرد: باید خودتان برای حفاظت و حمایت از کیان انقلاب اسلامی همیشه آماده داشته باشید چرا که اگر صرفا انقلاب ما در داخل کشور محصور و شما وظیفه‌تان محدود به داخل باشد، دیگر دشمنان دشمنی نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم دنیا است و نمی‌توان جلوی صدور فرهنگ انقلاب را گرفت، اضافه کرد: وقتی درس‌آزادی، تمرین و تجربه آزادی را در کشور پیاده شد یقینا همه ملت‌های خواهان آزادی از آن الگو می‌گیرند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن از دست انقلاب اسلامی ناراحت و خشمگین است، خاطرنشان کرد: براساس ملاک‌های قرانی، یکی از ملاک‌های ارزیابی جمع، گروه و یا لشکر و یا حتی یک فرد این است که چقدر دشمن از آن ناراحت است و چقدر فکر و کارکرد آن دشمن را به غیظ وادار می‌کند.
محمدی‌لائینی در جمع پاسداران با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح (لِیَغیظَ بِهِمُ الکُفّارَ ۗ.)، تاکید کرد:‌ به فرموده امام راحل که هروقت دشمن از ما تعریف کند باید در خود شک کنیم.

 
وی با تصریح براینکه دیپلماسی، سیاست، جهاد و مدیریت ما باید دشمن خشمگین‌کن باشد، افزود: نباید دنبال تعریف و لبخند دشمن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه انصافا دشمنان از سپاه به‌شدت ناراحت و خشمگین هستند و همین امر ما را امیدوار می‌کند، ادامه داد:‌ سپاه باید همین را ه را در پیش بگیرد، لذا سپاه در همه امور کارامدی خود را نشان داد.
امام جمعه ساری درباره کارآمدی و موفقیت  سپاه در حوزه‌های خدمت‌رسانی در بحران‌ها افزود: امروزه دشمن به‌خاطر همین کارآمدی‌ها از سپاه و بسیج ناراحت است.

به گفته محمدی‌لائینی بخش لشکری کشور در حال رشد و پیشرفت است که باید بخش کشوری هم این گونه باشد که با مدیریت جهادی و مدیریت استشهادی با اتکا به درون و ولایت‌مداری این پیشرفت حاصل می‌شود.

وی با اشاره به فرموده امام صادق (ع) که گفته بودند اگر من هم یار و سرباز داشتم قیام می‌کردم اضافه کرد:‌ اگر شما جدا از ولایت  باشید هیچ کدام کاری از پیش نمی‌توانید ببرید، که الحمدالله سپاه در تاریخ حیات خود نشان داده ولایت‌مدار و ولایت‌پذیربوده و با مدیریت جهادی و استشهادی پاسدار انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه کربلا و پاسداران حاضر در جلسه یادآور شد: در خدمت شما هستیم و با هم راه شهد را با قدرت و با کفایت ادامه می‌دهیم تا از آن مومنان خوشنود و دشمنان به غیظ و خشم دربیایند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰