تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۷۶۴
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن با تاکید بر اینکه تا به امروز بیش از نیمی از تفاهم‌نامه‌های این سازمان با سایر مجموعه‌ها به قرارداد تبدیل شده و در مرحله‌ اجراست، گفت: با استقبال وزیر نفت و تمرکز این مجموعه بر اکتشاف میادین جدید نفتی این تفاهم‌نامه به سرانجام رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ داریوش اسماعیلی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان نظام مهندسی معدن گفت: بخش معدن با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد میتواند در حوزه درآمدی جایگزین نفت شود. البته این بدین معنا نیست که به منابع نفت و گاز کشور بی توجه باشیم. بلکه منظور عدم اتکا به نفت در امور جاری است و درآمدهای نفتی باید صرف توسعه زیرساخت‌ها شود.
اسماعیلی افزود: یکی از رشته‌های مهمی که ذیل سازمان نظام مهندسی معدن تعریف می‌شود رشته زمین شناسی است که باید از ظرفیت‌های این رشته در توسعه معادن و بخش‌های دیگر از جمله میادین نفتی استفاده شود. در این راستا تصمیم گرفتیم که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت نفت، از این ظرفیت استفاده کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن با تاکید بر اینکه تا به امروز بیش از نیمی از تفاهم‌نامه‌های این سازمان با سایر مجموعه‌ها به قرارداد تبدیل شده و در مرحله‌ اجراست، اظهار داشت: با استقبال وزیر نفت و تمرکز این مجموعه بر اکتشاف میادین جدید نفتی این تفاهم‌نامه به سرانجام رسید و امیدوارم مجموع این همکاری‌ها به نفع اقتصاد ملی باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما