سرپرست فدارسیون ورزش‌های رزمی گفت: زمان اعلام تایید صلاحیت ها مشخص نیست، ما هم به این موضوع ورود نمی‌کنیم، چرا که باید مراحل قانونی آن انجام شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ شهرام عظیمی سرپرست فدارسیون ورزش‌های رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار  در پاسخ به این سوال که گویا اخیرا دیداری با صالحی امیری و کیکاوس سعیدی رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک داشتید و این دیدار در رابطه با چه موضوعی بود، گفت: بله اخیرا یک جلسه بسیار خوبی را با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشتیم، در این جلسه موضوع سفر استفان فوکس رئیس فدراسیون های مستقل بین المللی "AIMS"، نایب رئیس انجمن جهانی فدراسیون های بین المللی ورزش "GAISF" و دبیر کل فدراسیون جهانی موی تای "IFMA" به تهران را مطرح کردیم. فوکس از افراد نزدیک به توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک است و به مسولان کمیته ملی المپیک اطلاع دادیم که او قرار  است دوم تا پنجم آذرما ه به ایران سفر کند. 
وی در پاسخ به این سوال که موضوع سفر استفان فوکس و هیات همراه او به ایران چیست، گفت: ما تصمیم گرفتیم تا ارتباطاتمان را با او بیشتر کنیم. قرار است در تاریخی که مشخص شده  یک دوره کلاس مربیگری بین‌المللی موی تای برگزار در تهران برای مربیان موی تای کند، ضمن اینکه یک دوره استاژ داوری هم برای داوران‌ موی تای برگزار خواهد کرد. در جلسه‌ای که در کمیته ملی المپیک داشتیم قرار بر این شد تا مسئولان کمیته ملی المپیک از پتانسیل استفان فوکس برای همکاری استفاده شود.
سرپرست فدارسیون ورزش‌های رزمی در ادامه، خاطرنشان کرد: جلسه خوبی نیز با کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار کردیم. او در طول جلسه‌ مسئول تشریفات کمیته ملی المپیک را به جلسه دعوت کرد و مسائل حضور استفان فوکس و هیات همراه را به او نیز اعلام کرد تا برای اسکان، رفت و آمد تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود. 
عظیمی در پاسخ به این سوال که تقریبا نزدیک به چهار ماه است از زمان ثبت‌نام کاندیداهای مدعی برای کسب ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی می‌گذرد، آیا از زمان اعلام تایید صلاحیت‌ها مطلع هستید یا خیر،گفت: زمان اعلام تایید صلاحیت‌ها هنوز مشخص نشده و پروسه اداری آن در حال طی شدن است. بنده نیز از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم؛ به هر حال روند تایید صلاحیت هر فدراسیونی با دیگر فدراسیون متفاوت است؛ ما هم به این موضوع ورود نمی‌کنیم، چرا که باید مراحل قانونی آن انجام شود. بنده هیچ خبری از زمان اعلام تایید صلاحیت ها و زمان انتخابت فدراسیون ورزش‌های رزمی ندارم. 
سرپرست فدارسیون ورزش‌های رزمی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد نمایندگان موی تای در مسابقات جهانی راضی هستید یا خیر، خاطرنشان کرد: بله، مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان هفتم تا پانزده مهرماه در ترکیه برگزار شد ما در این اعزام 34 نماینده داشتیم که 17 مدال رنگارنگ در این مسابقات کسب کردیم. دو مدال طلا در بخش بانوان بود که این اتفاق خوبی برای موی تای کشورمان است. از نتایج رقم خورده راضی هستیم. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴