تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۷۳۱
شهید محمدمهدی بهراملو در وصیت‌نامه خود آورده است: تنها راهی که می‌تواند باعث افتخار و سربلندی ما و کشور شود اطاعت مطلق امت از ولایت فقیه است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید محمدمهدی بهراملو:
بسم الله الرحمن الرحیم
ولاتحسبن الذین قتلوافی سبیل الله امواتاً احیاءعند ربهم برزقون
با درود بیکران و بی‌پایان بر انبیاءالله و شهدای گرانقدر و شاهدان همیشه زنده و درود و سلام بر محضر بقیةالله‌العظم، درود و سلام بر رهبر خستگی‌ناپذیر، فرمانده کل قوا حضرت امام خمینی این عارف و فیلسوف و اسلام‌شناس، این بت‌شکن زمان که همه بت‌ها را شکست و هنوز تبر بر دوش دارد.
شکر خدای را که بر ما منت گذاشت و همانند رسولان، رسولی برای هدایت ما فرستاد.
خدایا! این ابرمرد جهان را تا انقلاب مهدی از ما نگیر و از سال‌های عمر ما کم کن و بر لحظات عمر او بیفزا، ای خالق آسمان‌ها! سخن با تو گفتن مشکل است چراکه تو همه چیزی و ما هیچ، کمال مطلق تویی دورمانده ما؛ گنهکار ما؛ ای آنکه اراده کردی تا این بنده گنهکار تو با اعمالش که حاکی از گناه و پشیمانی است در این روزهای حساس به طرف تو بیاید اما ای خدای بزرگ اعمال گذشته‌ام به من اجازه نمی‌دهد با تو صحبت کنم اما لطف تو و مهر تو مرا به این داشت تا از اعمالی که در گذشته انجام داده‌ام رو به درگهت بیاورم و توبه کنم، خودت فرمودی که توبه‌کاران را می‌پذیرم. پس استغفرالله و ربی اتوب الیه.
خدایا خودت میدانی که هر موقع به یاد شهدا می‌افتم سر شرمندگی را به پایین می‌اندازم و احساس حقارت می‌کنم که آنها چکار کردند و ما را چکار.
اما پس از اسلام و شهیدان سفارش من به تمام عزیزان این است که امام را تنها نگذارید و از ولی فقیه اطاعت کنید وای امت دلاور و مسلمان بدانید که تنها راهی که می‌تواند برایتان افتخار جاوید بر جای گذارد اطاعت مطلق شما از ولایت فقیه است و برادران برومند جنگ را فراموش نکنید که به قول امام حیثیت و شرف ما در گرو همین جنگ است.
برادران عزیز! افتخار کنید که خداوند متعال بر ما منت گذاشت تا جوان‌هایی که آن موقع در محل‌های فساد تلف می‌شدند امروز برای اسلام در میدان‌های نبرد با کفار به شهادت برسند. برادران عزیز خدا می‌داند که ما هیچ آرزویی به جز سلامت امام و پیروزی رزمندگان اسلام نداریم و تمای آرزوهایمان را در دهانه مسلسل‌هایمان خلاصه کرده‌ایم و بر سینه کافران فرود آورده‌ایم و می‌آوریم.  
و اما تو ای پدر و مادر رنج کشیده‌ام، سلام علیکم. می‌دانم که چه زحمت‌هایی برایم کشیده‌اید ولی وای بر احوالم اگر حلالم نکنید و اگر فرزند خوبی برایتان نبودم و شما را اذیت می‌کردم مرا به بزرگی خودتان ببخشید که سخت پشیمانم و ای پدر و مادرم از شما می خواهم در مرگم صبور باشید و مبادا خدای ناکرده در مرگم گریه کنید که روحم را بیازارید.
از شما برادرانم می‌خواهم که تفنگ زمین افتاده‌‌ام را بردارید و بر صف کفار حمله‌ور شوید و نگذارید که امام تنها بماند و تا می‌توانید از امام پیروی کنید که در واقع خداوند نعمت خیلی بزرگی به ما داده است.
 در پایان به تمام دوستان و آشنایان سلام می‌رسانم و از آنها تقاضا دارم که این دوست گنه‌کار خود را ببخشید. خداوند انشاءالله هر چه زودتر مسلمین را پیروز کند.   





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما