تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۷۰۴
تیم والیبال پیام در روزهای پایانی وارد لیگ برتر شد، اما شرایط مالی این تیم همچنان در وضعیت بدی قرار دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ مسئولان تیم والیبال پیام امسال پس از کش‌وقوس‌های فراوان توانستند رضایت جبار قوچان‌نژاد، سرمربی فصل گذشته نماینده والیبال مشهد به عنوان یکی از طلبکاران عمده را گرفته و با اخذ رضایت وی در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنند. علی شیخ‌الاسلامی مدیرعامل باشگاه پیام در روزهای پایانی مهلت حضور تیم‌ها در لیگ برتر با چند چک توانست بدهی‌های این تیم را داده و یک بار دیگر سهمیه مشهد را در لیگ برتر والیبال حفظ کند.
پس از گذشت 4 هفته از مسابقات لیگ برتر مشکلات این تیم یکی پس از دیگری رو می‌شود. یکی از مشکلات تیم پیام این است که 5 بازیکن باتجربه مشهدی‌ها تیم‌شان را برای برگزاری بازی هفته چهارم در سیرجان همراهی نکرده‌اند. این بازیکنان در اعتراض به سفر 15 ساعته تیم با اتوبوس به سیرجان از همراهی تیم سر باز زدند و در انتظار برگزاری کمیته انضباطی هستند.
موضوع دیگر مربوط به چک‌هایی است که مدیرعامل باشگاه در اختیار طلبکاران قرار داده. چک‌هایی که شیخ‌الاسلامی به برخی از طلبکاران خود داده، هیچ پشتوانه مالی ندارد. برخی از طلبکاران با مراجعه به بانک برای نقد کردن چک متوجه شدند که حساب صاحب چک از سال 95 هیچ گردش مالی نداشته است.
این چک‌ها به نام خانم «ط.م» است که تمام چک‌هایش از سال 95 برگشت خورده و خبری هم این شخص نیست. گفته می‌شود صاحب چک‌های بی‌محل در قید حیات نیست و تایید این موضوع می‌تواند تبعات بسیاری برای تیم پیام و مدیرعامل این باشگاه داشته باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴