تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۶۵
نماینده مردم لنجان در مجلس خطاب به وزیر امور خارجه گفت: اگر شما معتقد هستید با مذاکره می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد، باید خود اولین نفر پایبند به این مهم باشید، نه اینکه به جای پاسخگویی به نماینده مردم، مجلس را ترک کنید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محسن کوهکن ریزی در نشست علنی امروز (دوشنبه 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی  با بیان اینکه مطابق آمارها طی سال آینده تا سال 1400 تعداد قابل توجهی از فرهنگیان بازنشسته می شوند، گفت: بخش قابل ملاحظه ای از این کسری با فراخوان بازنشستگان برای سال جاری تامین شد، اما ضمن احترام برای بازنشستگان این دعوت نمی تواند ادامه داشته باشد.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید نیروهای خرید خدمت و نیروهایی که با عناوین دیگر با آموزش و پرورش همکاری دارند را امیدوار کرد تا همکاری خود را ادامه دهند، لذا بهتر است هر چه سریعتر سازوکاری پیدا کرد که این نیروها بر روی ریل صحیح اعتبار با آموزش و پرورش قرار گیرند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مطابق آمارها بیش از 300 هزار نفر از معلمان تا سال 1400 بازنشسته می شوند، لذا اگر مجلس همه کارهای خود را تعطیل و به جایگزین معلم خوب و فرهیخته بپردازد، کار اشتباهی نکرده است.
کوهکن در ادامه مطرح کرد: به تازگی کلیپی تصویری از وزیر امور خارجه دیده ام که در مزایای مذاکره صحبت می کنند، هر چند نمی خواهم مذاکره را رد کنم، اما اگر شما معتقد هستید با مذاکره می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد، باید خود اولین نفر پایبند به این مهم باشید، نه اینکه به جای پاسخگویی به نماینده مردم، مجلس را ترک کنید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما