تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۶۰
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: کسی که با قرآن انس بگیرد هیچ وحشتی در زندگی برای او پیش نمی‌آید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ آیت الله محمد محمدی ری شهری در آیین تجلیل از حافظان قرآنی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ه) اظهار کرد: انس با قرآن بهترین انس برای انسانهایی است که دل زنده دارند. 
وی با بیان اینکه ریشه انسان از انس است و نیاز به مونس و همدم دارد، افزود: انس گرفتن با بعضی برنامه ها برای جوانان سم است و ذهن انسان را آلوده می کند که باید از آنها فاصله بگیرید و خطرناک ترین آن، انس با دوست ناشایست است. 
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه انس با قرآن مراتبی دارد، گفت: تلاوت قرآن، حفظ قرآن، انس با معارف قرآن و انس با حقیقت قرآن مراتب انس با قرآن هستند که اگر کسی به آن برسد نمی تواند از اهل بیت علیهم السلام جدا شود. 
ری شهری با تاکید براینکه قرآن و اهل بیت علیهم السلام از هم جدا نمی شوند، ادامه داد: دشمنان، قرآن و اهل بیت علیهم السلام را از هم جدا کرده بودند که اکنون بعد از ۱۴ قرن خداوند بر کشور ما منت نهاده و این دو گنج باهم عجین شده اند. 
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: دشمنان خیال می‌کنند که می‌توانند نظام جمهوری اسلامی را از پا در بیاورند اما قطعا با جمعیتی که با قرآن و اهل بیت علیهم السلام مانوس باشند، هیچ کاری نمی تواند بکند و انشاالله این مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم و پیروان ولایت نخواهند گذاشت دشمن این عنایت بزرگ را از مردم سلب کند و این آخرین امتحان مردم است و پس از اینکه از این امتحان نیز سربلند و موفق بیرون بیاییم امیدوارم که شاهد ظهور منجی عالم بشریت باشیم. 
وی با تاکید بر اینکه باید پیوند نظام و ولایت را بیشتر کنیم، گفت: کسی که با قرآن انس بگیرد هیچ وحشتی در زندگی برای او پیش نمی‌آید. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم