تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۴۷۵
رئیس اداره امور عشایر جهاد کشاورزی مازندران گفت: جشنواره ملی اقوام عشایر همزمان با جشنواره ملی مرکبات با عرضه محصولات عشایری و صنایع دستی از 9 تا 13 دی ماه امسال به‌مدت پنج روز در نمایشگاه بین‌المللی تلار مازندران برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیدصمد کاظمی امروز درباره برگزاری جشنواره ملی عشایر در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: جامعه عشایری به‌عنوان یک واقعیت اجتماعی بخش فعالی از ساختار فرهنگی و تاریخ جامعه کشور محسوب می‌شوند که تاثیر اقتصادی و اجتماعی این قشر زحمت‌کش در جامعه انکارناپذیر است.
وی افزود: جشنواره ملی اقوام عشایر همزمان با جشنواره ملی مرکبات با عرضه محصولات عشایری و صنایع دستی از 9 تا 13 دی ماه امسال به‌مدت پنج روز در نمایشگاه بین‌المللی تلار مازندران برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور عشایر جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه صنایع دستی و گردشگری عشایری و همچنین ارتقای اقتصاد و معیشت خانوار عشایر است.
کاظمی در پایان گفت: حدود 20 هزار خانوار بهره‌بردار مرتع در مازندران هستند که با طرح مطالعات شناسایی و امکان‌سنجی عشایر 5 هزار و 920 خانوار عشایر در مازندران شناسایی شدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما