تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۴۷۴
رئیس کل دادگستری مازندران از ورود دستگاه قضایی استان به موضوع وضعیت کارخانه شماره یک نساجی قائم‌شهر خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته، امید دوباره‌ای در میان کارگران زحمتکش این کارخانه برای احیای دوباره و به اوج رسیدن آن ایجاد شد.
۰
plusresetminus
جزئیات ورود دستگاه قضا برای احیای کارخانه شماره یک نساجی قائم‌شهر
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری طی گفت‌وگویی از ورود دستگاه قضایی استان به موضوع وضعیت کارخانه شماره یک نساجی قائم‌شهر خبر داد.
 
وی در تشریح پیگیری وضعیت کارخانه نساجی شماره یک قائم‌شهر افزود:  در راستای تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی برحمایت از واحدهای تولیدی طی دو مرحله رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائم‌شهر از کارخانه مزبور بازدید کرده و از نزدیک مشکلات، کمبودها و نواقص موجود در این کارخانه را مورد بررسی  قرار دادند.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: دو جلسه با حضور نمایندگان دستگاه قضایی این شهرستان و اعضاء شورای تامین حوزه قضایی در راستای ساماندهی وضعیت کارخانه و رفع مشکلات کارگران برگزار شد و طی آن هماهنگی‌های لازم صورت  گرفت.

 مقام عالی دستگاه قضا در مازندران تصریح کرد:‌ تمامی دستگاه‌های موجود در کارخانه  لیست برداری و مقرر شد دستگاه‌هایی که قابلیت تعمیر و اورهال دارد، اقدام لازم صورت گیرد و مجددا استفاده و راه‌اندازی شود و آن بخش که قابل تعمیر و احیاء نیست، تماما در یک انبار جداگانه قرار داده و با انجام مزایده و نظارت دادگستری به فروش برسد.

اکبری ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد دستگاه‌های جدید جایگزین شوند، همچنین  به کارگران نساجی هم تذکرات لازم در جهت احیاء نساجی و زنده نگاه داشتن کارخانه و استفاده بهینه و حداکثری داده شد.

 وی اعلام کرد: این امر بازتاب خوبی درمیان کارگران داشته و امید دوباره در میان کارگران زحمتکش برای  احیای دوباره و به اوج رسیدن این کارخانه ایجاد شده که با همت و تلاش همه مدیران این شهرستان و کارگران قابل اجرا است.

این مسئول تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های بعدی،  امید است کارخانه همانند سال‌های گذشته، مجددا سرپا و فعال شود.

به گفته رئیس کل دادگستری مازندران، اقدامات خوبی در خصوص کارخانه نساجی مازندران معروف به کارخانه شماره 3 انجام گرفته که با اتمام کارهای اولیه، اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰