تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۰۶۰۱۲
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: اولین کاروان‌های راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
۰
plusresetminus
نخستین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور مازندران رهسپار سرزمین نور شد
به گزارش بلاغ، روح الله صادقی در حاشیه اعزام اولین کاروان های راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در ایام سالروز شهادت دانش آموز حسین فهمیده و یوم الله ۱۳ آبان 500 نفر از دانش آموزان خواهر شهرستان ساری جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی هدف از اردوی راهیان نور را  آشنایی نسل دانش آموز با فرهنگ جهاد و شهادت دانست  و افزود:با توجه به  آرمان های شهیدان وفضای معنوی که در مناطق عملیاتی جنوب هست نسل جوان ما بتوانند در این مسیر خودسازی داشته باشند، همانطوری که شهدای عزیزمان خودشان را ساختند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری در ادامه به برنامه های کاروان راهیان نور اشاره و اضافه کرد:‌یک برنامه افتتاحیه است که در حرم حضرت امام خمینی (ره ) برگزار خواهد شد و بعد از آن دانش آموزان به سمت مناطق عملیاتی جنوب  اعزام شده و از منطقه عملیاتی فتح المبین ،معراج الشهدای شهید محمودوند اهواز ,شلمچه,اروندرود و  پالایشگاه نفت آبادان بازدید می کنند.

صادقی در پایان یادآور شد:‌با توجه به نزدیک بودن به یوم الله ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی هست بار دیگر همه اقشار جامعه از جمله دانشجویان و دانش آموزان با آرمان های امام راحل و شهدای استکبارستیز آن دوران تجدید بیعت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می زنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰