تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۰۵۹۳۴
امام جمعه فریدونکنار گفت: همه جریانات عراق و لبنان در حوادث اخیر زیرنظر استکبار جهانی، آمریکا، دلارهای سعودی و صهیونیست بوده است.
۰
plusresetminus
استکبار جهانی عامل پشتیبانی کننده حوادث عراق و لبنان
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهار کرد: همه جریانات عراق و لبنان در حوادث اخیر زیرنظر استکبار جهانی، آمریکا، دلارهای سعودی و صهیونیست بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم عراق دوران صدام را ندیده‌اند و مطالبه مبارزه با فساد حق مردم است اما در اعتراضات باید از شتابزدگی و انحراف از اصل ماجرا پرهیز شود؛ مشاهده می‌شود که ماموران امنیتی و افرادی که در مبارزه با داعش موثر بودند در این تظاهرات کشته می‌شوند که این نشان دهنده پشتیبانی برخی جریانات از این تظاهرات است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: عراق به دلیل جنگ‌های پی در پی هنوز فرصت بازسازی پیدا نکرده و در وضعیت بدی قرار دارد که نیاز است جوانان این کشور شرایط را درک کنند و به خادمین خود به ویژه مرجعیت شیعه اعتماد کرد؛ البته باید با فساد مبارزه کرد اما با این حرکات فرصت به دشمن داده می‌شود.

جلالی با اشاره به اعلام خبر قتل ابوبکر البغدادی توسط آمریکا گفت: ترامپ با غرور مقابل رسانه ها قرار گرفت و خبر از قتل ابوبکر البغدادی داده و این درحالی است که 8 مرتبه قبل هم همین کار را کردند؛ این کار بیشتر برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و جلوگیری از استیضاح است.

وی با بیان اینکه این اتفاق هنوز در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست که حقیقت داشته باشد. افزود: قتل ابوبکرالبغدادی هیچ نتیجه‌ای را به دنبال ندارد بلکه فردی خشن‌تر جایگزین او می‌شود؛ او باید دستگیر می‌شد تا به جنایت‌های خود اعتراف کند و بگوید که چه افرادی از داعش حمایت می‌کردند.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: ابنکه روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اعلام می‌کنیم برای این است که جنایت‌های کشورهای استکباری پایان ندارد و ما هم باید همچنان راه مبارزه را ادامه دهیم تا با نابودی استکبار و ذلت صهیونیست مومنان اسلام هرچه زودتر از شر آنان رهایی پیدا کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰