تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۶۱
یکی از مراجع تقلید گفت: در هر شهری روحانیون از نفوذ بین مردم برخوردار بوده و محل مراجعه و کمک به مردم هستند و باید به گونه‌ای عمل شود که مسیر کمک آنها قطع نشود و یا به کمیته امداد وصل شوند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه کمیته امداد مشمول حسن خدمت برای مردم است اظهار کرد: امام خمینی(ره) همیشه تاکید داشتند که با حمایت همین پابرهنه‌ها بود که انقلاب شکل گرفت و امروز هم نباید فراموش کنیم که محرومان جامعه ولی‌نعمت ما هستند.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت ویژه از اقشار محروم جامعه تصریح کرد: کارهایی که در راستای تکریم و حفظ حرمت مددجویان صورت گرفته قابل تقدیر است.
این مرجع تقلید با بیان اینکه تشکیل کمیته‌ امداد از پیشنهادات و ابتکارات امام راحل بود گفت: خوشبختانه خیلی کارهای خوبی در راستای کارآفرینی و توانمندسازی مددجویان صورت گرفته و فقط این نیست که تا پایان عمر مستمری به افراد پرداخته شود.
وی بیان کرد: در هر شهری روحانیون دارای نفوذ بین مردم، محل مراجعه و کمک به مردم هستند و باید به گونه‌ای عمل شود که مسیر کمک آنها قطع نشود و یا به کمیته امداد وصل شوند و یا کاری شود که شخصیت‌های صاحب عنوان و دارای نفوذ بین مردم دارای سهمیه‌ای برای کمک به محرومان باشند چراکه این کار کمک به تقویت جایگاه روحانیت است.
آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: ما جزو یاوران و کمک‌کنندگان به شما هستیم و امیدواریم روز به روز شاهد حمایت بیشتر مردم از این نهاد باشیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴