کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از ظرفیت روحانیون برای جذب کمک‌های خیرین

28 شهريور 1398 ساعت 12:10

یکی از مراجع تقلید گفت: در هر شهری روحانیون از نفوذ بین مردم برخوردار بوده و محل مراجعه و کمک به مردم هستند و باید به گونه‌ای عمل شود که مسیر کمک آنها قطع نشود و یا به کمیته امداد وصل شوند.



به گزارش بلاغ،آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه کمیته امداد مشمول حسن خدمت برای مردم است اظهار کرد: امام خمینی(ره) همیشه تاکید داشتند که با حمایت همین پابرهنه‌ها بود که انقلاب شکل گرفت و امروز هم نباید فراموش کنیم که محرومان جامعه ولی‌نعمت ما هستند.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت ویژه از اقشار محروم جامعه تصریح کرد: کارهایی که در راستای تکریم و حفظ حرمت مددجویان صورت گرفته قابل تقدیر است.
این مرجع تقلید با بیان اینکه تشکیل کمیته‌ امداد از پیشنهادات و ابتکارات امام راحل بود گفت: خوشبختانه خیلی کارهای خوبی در راستای کارآفرینی و توانمندسازی مددجویان صورت گرفته و فقط این نیست که تا پایان عمر مستمری به افراد پرداخته شود.
وی بیان کرد: در هر شهری روحانیون دارای نفوذ بین مردم، محل مراجعه و کمک به مردم هستند و باید به گونه‌ای عمل شود که مسیر کمک آنها قطع نشود و یا به کمیته امداد وصل شوند و یا کاری شود که شخصیت‌های صاحب عنوان و دارای نفوذ بین مردم دارای سهمیه‌ای برای کمک به محرومان باشند چراکه این کار کمک به تقویت جایگاه روحانیت است.
آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: ما جزو یاوران و کمک‌کنندگان به شما هستیم و امیدواریم روز به روز شاهد حمایت بیشتر مردم از این نهاد باشیم.
 


کد مطلب: 403661

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403661/استفاده-ظرفیت-روحانیون-جذب-کمک-های-خیرین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com