BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> لزوم بیان گفتمان انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جوان | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۱۱
فرماندار سوادکوه گفت: پاسداشت دفاع مقدس یعنی باز خوانی و بیان آرمان شهدا، بیان شرایط سخت زمان جنگ و دفاع مقدس برای نسل سوم انقلاب که این نسل با آرمان‌های شهداء آشنا شوند و فرهنگ و مکتب دفاع مقدس نهادینه شود.
۰
plusresetminus
لزوم بیان گفتمان انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جوان
به گزارش بلاغ، سعید یزدانی در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تعریف اقتدار انقلاب اسلامی  با دوران دفاع مقدس آغاز می‌شود، در شرایطی جنگ را بر ما تحمیل کردند که باور دشمن فتح 3 روزه تهران و کشور بوده است، جوانان زمان دفاع مقدس اقتدار نظام را در آن زمان حفظ کردند.

وی با بیان اینکه جنگ موجب خودساختگی ملت ایران شد، افزود:هشت سال دفاع مقدس موجب شده کشور ایران به یک کشور توسعه یافته در حوزه نظامی  و دفاع تبدیل شود، اینکه امروز ما به عنوان یک کشور تعیین کننده روش و اصول دیپلماسی هستیم از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: فرهنگی که در دوران دفاع مقدس رشد کرده باید بازگو شود، دشمنان اگر بخواهند یک نظام را تغییر دهند عناصر ارزشی  و فرهنگی آن نظام را از آن نظام  می گیرند، دفاع مقدس به عنوان یک عنصر فرهنگی تشکیل دهنده مکتب جمهوری اسلامی ایران است، کم رنگ شدن کسانی که بدنه هشت سال دفاع مقدس بودند، دیده نشدن شاکله و هویت هشت سال دفاع مقدس را در پی دارد.

یزدانی با بیان اینکه کلیت دفاع مقدس متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، به نفع یکی از جناح‌های حزبی اصوالگرا، اصلاح طلب، چپ و راست خیانت به جمهوری اسلامی ایران است، افزود: مدیران با هر نگاه و رویکردی وگرایش سیاسی باید دفاع مقدس و جنگ را با هویت رسمی نظام دینی جمهوری اسلامی  که برای دفاع از تمامیت ارضی و دینی بوده بشناسند.

وی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها نظام دینی و اسلامی جهان است گفت: پاسداشت دفاع مقدس یعنی باز خوانی و بیان  آرمان شهدا، بیان شرایط سخت زمان جنگ و دفاع مقدس برای نسل سوم انقلاب  که این نسل با آرمان‌های شهداء آشنا شوند و فرهنگ و مکتب دفاع مقدس نهادینه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴