تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۵۳۷
بازیکن تیم بسکتبال مهرام گفت: نمی‌دانم چرا می‌گویند من با مهرام مشکل داشتم، این مسائل درست نیست و مسئله‌ای وجود نداشته است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،ارسلان کاظمی که به تازگی به مهرام پیوسته است قرار است چند روز دیگر به عنوان یار کمکی همراه نفت آبادان راهی جام باشگاه‌های آسیا شود. او که در طول تابستان به صورت انفرادی تمرین کرده شرایطش را خوب ارزیابی می‌کند.
*در این مدت که از مسابقات دور بودی شرایط بدنی‌ات چگونه است؟
 صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم و شرایط خوبی دارم. صبح‌ها بدنسازی و هوازی کار می‌کنم و عصرها کار با توپ. از فردا هم برای حضور در باشگاه‌های آسیا با تیم نفت تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم.
*چطور شد امسال مهرام را انتخاب کردی؟
امسال می‌خواستم در تهران باشم و به همین دلیل مهرام را انتخاب کردم. سال قبل در ماهشهر خیلی سخت گذشت و دیگر تصمیم گرفتم بیشتر کنار خانواده‌ام باشم. مهرام باشگاه خیلی خوبی است و یکی از تیم‌های سابقه‌دار بسکتبال محسوب می‌شود.
*عنوان می‌شد دو سال قبل با مهرام داشتی و وقتی با این تیم قرارداد بستی خیلی‌ها تعجب کردند.
تعجب می‌کنم که مسائلی را مطرح می‌کنند که اصلا واقعیت نداشته است. اگر چیزی بوده بگویند خود من هم بدانم. بین من و مسئولان مهرام مشکلی نبوده است. 
*تمرینات مهرام چه زمانی آغاز می‌شود؟
هنوز تیم آنطور که باید جمع نشده و ظاهرا مشکل سالن هم وجود دارد. بر همین اساس فعلا تمرینات شروع نشده و احتمال زیاد از هفته آینده آغاز می‌شود.
* ظاهرا با نفت به دنبال تکرار قهرمانی در باشگاه‌های آسیا هستی؟
ما سال گذشته با پتروشیمی تجربه خوبی در آسیا کسب کردیم و توانستیم قهرمان شویم و امسال هم امیدوارم این اتفاق تکرار شود. آبادان تیم خوبی دارد و سال قبل هم قهرمان شده است. با بازیکنانی که جمع شده‌اند امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای بسکتبال ایران در آسیا باشیم.

 
* وضعیت مطالباتت از پتروشیمی چگونه است؟
بخشی از طلبم باقی مانده و آنطور که شنیدم از میان بازیکنان فقط برای من این اتفاق افتاده است که دلیلش را نمی‌دانم.
*مهران حاتمی سرمربی فصل گذشته پتروشیمی گفته بود از 270 هزار دلار جایزه قهرمانی در آسیا تنها هزار دلار به بازیکنان کادر فنی رسیده است، صحت دارد؟
بله همین طور است. این موضوع بی‌انصافی است. شاید این طور تصمیم گرفتند که بازیکنان این مبلغ را بگیرند. دلیلش را نمی‌دانیم. شاید هم از ما خوش‌شان نمی‌آید.
* همه می‌گویند لیگ امسال جذاب خواهد شد، نظر شما چیست؟
فکر می‌کنم با شرایطی که رقم خورده لیگ خوبی را پیش رو داشته باشیم. خوشحالم که امسال کارهای مربوط به قرارداد و یارگیری زودتر از سال‌های گذشته آغاز شده و همه تکلیف خود را می‌دانند. من در دو سال قبل پس از آغاز لیگ قرارداد بستم ولی امسال دو ماه مانده به شروع بازی‌ها قراردادم بسته شده است و امیدوارم امسال مسابقات خوبی را شاهد باشیم.
* تیم ملی هم المپیکی شد...
صعود تیم ملی بسکتبال را تبریک می‌گویم و از این بابت خوشحالم. امیدوارم این اتفاق باعث شود بسکتبال ما تکان بخورد و به جایگاهی که حقش است، برسد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴