کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

7 کشور در نخستین جشنواره بین‌المللی و تخصصی عسل ایران در ارومیه شرکت می‌کنند

21 شهريور 1398 ساعت 20:40

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هفت کشور در نمایشگاه عسل در ارومیه شرکت می‌کنند گفت: روز 26 شهریور امسال نخستین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی عسل در شهر ارومیه برگزار می‌شود.



به گزارش بلاغ،علی عبدلی سلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در ارومیه، به برگزاری جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی عسل در روز 26 شهریور ماه در ارومیه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در 26 غرفه پذیرای علاقه‌مندان بوده و از سه کارگروه اجرایی، پشتیبانی و فنی تشکیل شده است و در کنار آن، 6 کارگاه تخصصی نیز برگزار می‌شود.
وی به حضور کنسرسیوم‌هایی از کشورهای عراق و ترکیه در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: همچنین در نمایشگاه تخصصی عسل، از 12 استان شامل آذربایجان‌غربی و شرقی، خراسان رضوی و شمالی، کردستان، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، تهران، یزد، هرمزگان و نیز اصفهان حضور دارند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور تیم‌های خارجی در جشنواره تخصصی عسل در ارومیه اظهار کرد: مقرر شده که نمایندگانی از کشورهایی همچون هندوستان، قرقیزستان، آذربایجان، اسپانیا، ترکیه، عراق و نیز کشور لبنان از این نمایشگاه و جشنواره بازدید می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه تخصصی عسل در شهر ارومیه، با توجه به ظرفیت‌های فراوان تولید عسل در این شهر و نیز کشور معرفی ظرفیت‌های بالای تولید این محصول به مهمانان داخلی و خارجی است تصریح کرد: همچنین در این جشنواره به معرفی خواص دارویی و غذایی عسل پرداخته و از سوی دیگر دستاوردهای صنعت زنبورداری و توسعه بازارهای هدف مدنظر قرار دارد.
 


کد مطلب: 403127

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403127/7-کشور-نخستین-جشنواره-بین-المللی-تخصصی-عسل-ایران-ارومیه-شرکت-می-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com