تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۰۲۶۵۹
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت:چهارمین جشنواره استانی شعر تبری نوج در سوادکوه برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری چهارمین جشنواره استانی شعر تبری «نوج» در سوادکوه
مهدی یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از برگزاری جشنواره استانی شعر بومی و محلی نوج در شهرستان سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره استانی شعر بومی و محلی نوج در شهرستان سوادکوه قرار دارد و سه دوره آن هم تاکنون برگزار شد.

وی افزود: جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره استانی شعر تبری نوج با حضور فرماندار سوادکوه، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره در فرمانداری سوادکوه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، خاطرنشان کرد: دوره نخست جشنواره استانی شعر تبری نوج در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر پل‌سفید، دوره دوم در سالن پل شاپور شیر گاه، دوره سوم در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر زیراب برگزار شد و امسال هم مجتمع فرهنگی و هنری غدیر پل‌سفید به عنوان گزینه برگزاری جشنواره در نظر گرفته شد.

یزدانی با اشاره به اهداف جشنواره استانی شعر تبری نوج اظهار کرد: گسترش فرهنگ بومی مازندران، کشف استعدادها و پرورش آنها و گسترش و تثبیت بیشتر زبان تبری از اهدافنواره استانی شعر تبری نوج است.

وی افزود: فراخوان‌ها و شرایط ارسال و سایر فعالیت‌های مرتبط در جلسات آینده شورای سیاست‌گزاری جشنواره برنامه‌ریزی و اعلام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در پایان گفت: جشنواره استانی شعر تبری نوج با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، فرمانداری دو شهرستان سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی و با همکاری شهرداری‌ها و دستگاهای شهرستانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲