کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار عکس دیدار آیات آملی لاریجانی و یزدی به مذاق ضدانقلاب خوش نیامد

6 شهريور 1398 ساعت 23:56

سخنگوی شورای نگهبان با انتشار عکسی از آیات یزدی و آملی لاریجانی، از دیدار و مصافحه آنها خبر داد و نوشت: «از اختلاف راه چه غم، رهنما یکی است.»



عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از جلسه دیروز شورای نگهبان و دیدار آقایان محمد یزدی و آملی لاریجانی باهم نوشت: «امروز روز خوبی بود برای همه در شورای نگهبان. هر دو یکی می‌شویم تا نبود اختلاف.

به قول آن پیر سفرکرده باید همه فریادها را بر سر آمریکا کشید و البته که اختلاف‌نظر، طبیعی هر جامعه بالنده‌ای است. از اختلاف راه چه غم، رهنما یکی است.»

گفتنی است چندی پیش، جریانات و رسانه‌های اپوزیسیون و معاند نظام سعی کردند با شایعه‌پراکنی و ایجاد اختلافات بی‌پایه میان آیات آملی لاریجانی و یزدی از سویی به تضعیف نهاد شورای نگهبان پرداخته و از سوی دیگر عملکرد مثبت آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضائیه در برخورد با مفسدان را به حاشیه ببرند.

هرچند در داخل نیز برخی رسانه‌های مدعی اصلاحات، به برجسته‌سازی و بزرگ‌نمایی حواشی مرتبط با این ماجرا پرداختند اما آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در نامه‌ای تصریح کرد: «در گفت‌وگویی که با این دو بزرگوار داشتم، هر دو بر حفظ آرمان‌های انقلاب و ضرورت حفظ و صیانت از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز پرهیز از اختلافات و بهانه ندادن به دست دشمنان مردم و نظام تأکید داشتند و ان‌شاءالله به‌زودی هر دو عزیز را در کنار یکدیگر خواهیم دید.»

شایان‌ ذکر است خبر دیدار و مصافحه آیات آملی لاریجانی و یزدی و انتشار عکسی از این دو بزرگوار در رسانه‌های داخلی که آب سردی بر آتش فتنه‌انگیزانه دشمنان بود، به مذاق ضدانقلاب خوش نیامد و با واکنش منفی و توأم با عصبانیت آنها رو‌به‌رو شد.
 


کد مطلب: 401661

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401661/انتشار-عکس-دیدار-آیات-آملی-لاریجانی-یزدی-مذاق-ضدانقلاب-خوش-نیامد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com