مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد

تجهیز ۷ کیلومتر از جاده سوادکوه به سیستم روشنایی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۰۱۶۴۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از انجام روشنایی محور سوادکوه به طول ۷ کیلومتر خبر داد.
۰
plusresetminus
تجهیز ۷ کیلومتر از جاده سوادکوه به سیستم روشنایی
به گزارش بلاغ، عباسعلی نجفی در مراسم افتتاح پاسگاه پلیس راه محور سوادکوه، متراژ این پاسگاه را ۶۰۰ متر مربع عنوان و اظهار کرد: این بنا دارای ۱۳ اتاق برای فضای اداری، فرماندهی و آسایش افسران، درجه‌داران و نیروهای وظیفه این پاسگاه است.

وی میزان اعتبار پروژه را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد  و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات راهداری تأمین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از انجام روشنایی محور پل‌سفید تا زیراب به طول ۷ کیلومتر با مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و روشنایی نقطه‌ای در ۸ نقطه از دوربرگردان‌های شهرستان سوادکوه با اعتبار ۸ میلیارد ریال خبر داد و گفت: اقدامات سخت‌افزاری دوربرگردان‌های ورسک نیز انجام شده و تنها منتظر شبکه‌گذاری هستیم تا با مساعدت فرماندار سوادکوه از طریق توزیع برق روشن شوند.

سعید یزدانی فرماندار سوادکوه نیز با اشاره به سه اتفاق مهم در سوادکوه، اظهار کرد: یکی از این اتفاقات خواسته مردم شهر پل‌سفید برای انجام پل داخل شهر بوده که با اعتبار مصوب ۱۲۰ میلیارد تومانی قرار است انجام شود و جزء  پروژه های کلنگ زنی هفته دولت امسال بود، اما مقرر شد تا در زمانی دیگر با حضور وزیر راه اجرا شود.

وی افزود: حریم رودخانه و جاده دو اتفاق دیگر در محدوده شهر زیراب بود، تعریف نشدن حریم رودخانه در داخل شهر زیراب موجب رنج مردم بوده است و  این حریم عقلانی و عالمانه نبوده که با کمک مسئولان ذیربط و با توجه به انجام دیواره‌سازی پس از سیل، حریم رودخانه به ۱۲ متر کاهش یافت.

فرماندار شهرستان سوادکوه اتفاق سوم را حریم جاده در داخل شهر زیراب عنوان و تاکید کرد: این حریم دارای دو حریم ۵۵ متری و ۷۵ متری است که وجود دو میزان حریم را با توجه به تصویب طرح جامع شهری عقلانی نمی دانیم. با توجه به پیگیری‌های انجام شده و با همکاری مدیرکل راه و شهرسازی این میزان به ۵۵ متر کاهش یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴