تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۱۵۳۵
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت در استان 1400 نفر به طور مستقیم و حین عملیات ساخت این پروژه‌ها هم 5400 نفر به کار گیری شدند.
۰
plusresetminus
اشتغالزایی مستقیم 1400 نفر با بهر‌ه‌برداری از پروژه‌های هفته دولت
به گزارش بلاغ، مهدی راز جویان در حاشیه کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های شهرستان سوادکوه اظهار کرد: با وجود مشکلات مالی کلنگ‌زنی‌ها و افتتاحیه‌ها در استان با کندی مواجه نشده است.

وی افزود: در هفته دولت بیش از هزار پروژه در استان افتتاح یا کلنگ زنی شده است و مبلغی بالغ بر هزار 150 میلیارد تومان هزینه پروژه‌هایی است که در این هفته کلنگ زنی یا افتتاح شده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد:  با بهره برداری از این پروژه‌ها  1400 نفر به طور مستقیم  مشغول به کار می شوند و حین عملیات ساخت  این پروژه‌ها هم 5400 نفر به کار گیری شدند.

رازجویان با اشاره به اینکه شهرستان آمل و دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی بیشترین تعداد پروژه ها را داشتند، افزود: در دهه فجر نیز پروژه‌هایی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم در کمترین زمان پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از خواسته‌های استاندار مازندران طرح دروازه ورودی شهر پل‌سفید بود، گفت: استاندار به جهت نشان دادن نخستین شهر ورودی استان مازندران به مسافران، اجرای طرح دروازه ورودی شهر پل‌سفید را خواستار است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه طرح شهرداری پل سفید، زیبا و همراه با نمادی از فرهنگ و آیین ما است، افزود: از شهردار پل‌سفید درخواست داریم از مصالح بومی و نمادهایی که نشان از فرهنگ و سنت مردم مازندران و شهرستان سوادکوه است در اجرای طرح دروازه ورودی استفاده کند.

رازجویان در پایان با اشاره به اینکه با وجود دروازه ورودی شهر در پل‌سفید ما فرهنگ و آیین خود را به زائران و مسافران ورودی استان می‌شناسانیم، تاکید کرد: این پروژه علاوه بر اینکه فرهنگ  ما را به تصویر خواهد کشید از جهت جذب گردشگر و افزایش درآمد اقتصادی منطقه تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴