تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۴۰۱۳۱۹
دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به تجاوز پهپادی شنبه شب رژِیم صهیونیستی‌، تاکید کرد که این رژیم هرلحظه باید منتظر پاسخ مقاومت باشد و نیروهای مقاومت انتخابات اسرائیل را با خون صهیونیست‌ها رنگین خواهند کرد.
۰
plusresetminus
سید حسن نصرالله: انتخابات اسرائیل را با خون صهیونیست‌ها رنگین می‌کنیم

«سید حسن نصرالله» که دیشب به مناسبت دومین سالروز آزادی «جرود عرسال» لبنان از تسلط عناصر تکفیری سخنرانی می‌کرد، در واکنش به تجاوز اخیر دو پهپاد اسرائیلی به خاک لبنان، اظهار داشت: آنچه دیشب(شنبه شب) اتفاق افتاد، خیلی خطرناک بود و کسی نمی‌تواند آن را دست کم بگیرد... پهپاد اولی هواپیمای شناسایی و غیر مسلح بود و (نیروهای) حزب‌الله این پهپاد متجاوز را ساقط نکرده‌اند. برخی از جوانان می‌گویند با مشاهده این پرنده که در ارتفاع پایین پروزا می‌کرد، به سمت او سنگ پرتاب کردند و آن را ساقط کردند. بررسی این پهپاد نشان می‌دهد که به دلیل نقص فنی و اصابت سنگ سقوط کرده است.

سید حسن نصرالله گفت که پهپاد دومی ولی مسلح و انتحاری بود و برای اجرای عملیات آمده بود. او گفت‌، باید خدا را شکر کرد که این حادثه، شب اتفاق افتاد... و الا کشته و زخمی برجای می‌گذاشت.

دبیر کل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه این حادثه (حمله با پهپاد انتحاری) اولین حمله خصمانه رژیم صهیونیستی از ماه آگوست ۲۰۰۶ تا کنون بوده است، اظهار داشت که حزب‌الله با همه امکاناتی که در دست دارد، هرگز اجازه نخواهد داد این گونه تعرض‌ها و تجاوزها تکرار شود. او گفت، اینکه دولت می‌خواهد از اسرائیل به سازمان ملل و شورای امنیت شکایت کند خوب است، ولی نمی‌تواند جلوی این تجاوزگری را بگیرد.

سید حسن‌ نصرالله گفت: «ما در مقاومت [لبنان] هرگز اجازه نخواهیم داد که این روند، هرچقد هم هزینه داشته باشد، ادامه پیدا بکند. دیگر زمانی که هواپیماهای اسرائیل به لبنان وارد می‌شدند و به مناطق و مواضع لبنان حمله می‌کردند و این رژیم در فلسطین در امنیت بوده، به سر آمده است».

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت:« ما شوخی نمی‌کنیم؛ همانگونه که در سال‌های گذشته نیز شوخی نکرده‌ایم و گفتم اگر اسرائیل در سوریه برادرانمان از حزب‌الله لبنان را بکشد، در لبنان و نه در مزارع شبعا (مناطق لبنانی تحت اشغال رژیم صهیونیستی) به آن پاسخ خواهیم داد.»

به گزارش خبرگزاری فارس، او گفت: «به ارتش اسرائیل در مرز می‌گویم که در کنار دیوار حائل، یک پا و نیم (تکیه داده به دیوار) بایست و منظر ما باش؛ یک روز، دو روز یا سه و یا چهار روز [منتظر باش] و به اسرائیلی‌ها می‌گویم در مورد آنچه که دیشب اتفاق افتاد، سکوت نخواهیم کرد. [بنیامین] نتانیاهو [نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی] به دنبال انتخابات است و احزاب اسرائیلی عادتشان این بود که انتخابات [در فلسطین اشغالی] با خون مردم منطقه رنگین شود. ولی این دفعه، انتخابات با خون شما رنگین خواهد شد و او (نتانیاهو) از هر جایی برای شما دردسر می‌آورد ؛ از عراق، سوریه و لبنان».

سید حس‌نصر الله گفت‌: نتانیاهو از انتخابات پارلمانی که قرار است در شهریور برگزار شود، می‌ترسد و سرنوشت او یا نخست‌وزیری است یا زندان... نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صهیونیست‌ها را به لبه پرتگاه می‌کشاند.

سید حسن نصرالله گفت: «ما آماده‌ایم گرسنگی بکشیم ولی عزیز و با کرامت باشیم و هرگز به کسی اجازه نخواهیم داد به کرامت ما ضربه بزند و آن را تهدید کند».
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴